سازمان به برآورد برنامه‌سازان توجه بیشتری کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
مدیر رادیو ایران در گفتگو با صبا:

سازمان به برآورد برنامه‌سازان توجه بیشتری کند

محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران درباره برنامه‌های نوروزی و افزایش سطح برآورد برنامه‌سازی در این شبکه رادیویی توضیحاتی را ارایه داد.

محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون صبا، درباره ادامه برگزاری بزرگدلشت ها و تجلیل از هنرمندان رادیویی گفت: رادیو ایران چون رادیوی قدیمی کشور است طبیعتا در این شبکه رادیویی مجموعه پیشکسوت های هنرمندان رادیویی زیاد است و این برای ما تکلیف ایجاد می کند که به فکر آن ها باشیم چرا که وقتی آن ها را تکریم کنیم در جوان هایمان روحیه ایجاد می‌کنیم و آینده جوانان را نیز تجلیل می‌کنیم و جوانان باید بدانند آینده و قدر آن ها دانسته می شود.

او افزود: از سال ۱۳۹۷ برنامه‌های تجلیل شروع شده است و تا عید ۱۴۰۲ یک برنامه دیگر برای قدردانی از هنرمندان برای اواسط اسفند ماه برنامه ریزی شده‌است. البته این بار از هنرمندانی که در حوزه‌های مختلف گویندگی و نویسندگی و اجرا هستند دعوت خواهیم داشت و آن ها طنز آفرین نخواهند بود.

مدیر رادیو ایران درباره افزایش برآوردها که درخواست همکارانش بود، تصریح کرد: رادیو بالاخره مانند هرجای دیگر یک سطح بودجه دارد و سقفی دارد. در رادیو ایران آنچه که برای سازمان مقدور است، پرداخت می شود که البته نسبت به زحمات دوستان ناچیز است اما بالاخره رادیو همین است و عرصه عشق، دلدادگی، خدمت به مردم و همراه با مردم بودن است و مسائل مالی در اولویت‌های دوم و سوم اهمیت برای بازیگران و برنامه سازان و هنرمندان قرار دارد.

محمدزاده اظهار کرد: نه اینکه مدیر هستم این را می‌گویم، خود دوستان هم می‌دانند که در جلسات بحث سوم و چهارم ما بحث مالی است البته که ما در تلاشیم تا برآورد همکارانمان به حد معقولی برسد. ناگفته نماند مبالغ هم‌اکنون از سالیان اخیر بهتر شده است اما باز به نظرم جای دارد که سازمان توجه بیشتری به رادیو و به‌ویژه برنامه‌سازان آن کند.

او درباره برنامه‌های نوروزی رادیو ایران گفت: امسال عید و نوروز خوبی خواهیم داشت، به‌واسطه اینکه رمضان که بهار قرآن و دل هاست با بهار طبعیت و نوروز تقارن پیدا کرده است و تلاش برنامه سازان ما این است که تعطیلات شنیدنی را برای مردم فراهم کند.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های جدید رادیویی به کنداکتور اضافه می شود. همچنین برنامه  «صبح جمعه با شما» به نام  «صبح عید با شما» تغییر پیدا می کند و هرروز از امواج رادیو ایران پخش می شود. برنامه عصرگاهی این شبکه  «فرش بنفشه» خواهد بود که با همین اسم پخش می‌شود و برنامه‌های موسیقی محور زیادی هم داریم. امسال کمی کار حساسیت بالاتری دارد زیرا که باید شادی آفرینی کنیم و هم فضای معنوی را حفظ کنیم و برای ورود به ماه رمضان هم باید تلاش کنیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است