«نوشیدن رویا» برنده تندیس بهترین کارگردانی فستیوال کاستیل ایتالیا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲

«نوشیدن رویا» برنده تندیس بهترین کارگردانی فستیوال کاستیل ایتالیا شد

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به کارگردانی محمود اریب و تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور، برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم «کاستیل» Castiellë Soulplace Film Festival در کاستل‌پتروسو، در شهر مولیز، ایتالیا شد.

به گزارش صبا، فستیوال کاستیل «Castiellë Soulplace Film Festival» یک رقابت بین المللی با نمایش سینمایی برای فیلم‌سازان از سراسر جهان است.

این فستیوال در شهر Castelpetroso (مولیز، ایتالیا) اتفاق می‌افتد و هدف آن کمک به استعدادهای مستقل سینما و فیلم‌سازان برای نمایش آثار مستقل و حرفه‌ای آنان بر روی پرده نقره‌ای سینماست. این فستیوال شامل فیلم‌هایی در همه ژانرهای فیلم‌ کوتاه است. فیلم‌های برنده جایزه قبل از مراسم اختتامیه و مراسم اهدای جوایز به نمایش عمومی در می‌آیند.

دهکده قرون وسطایی کاستل‌پترسو در دوران تاریخی نورمن ساخته شده است. امروزه هیچ چیز از قلعه قدیمی باقی نمانده است، به جز بخش‌هایی از سنگ تراشی‌ها در اطراف این منطقه قرون وسطایی. کلیسای تاریخی و عظیم «سن‌مارتینو» که در قرن هفدهم تحت تأثیر معماری سبک باروک قرار گرفت، میزبان بخش‌هایی از نمایش آثار برنده و برگزیده فستیوال است که روح جشنواره‌های باستانی و همچنین میراث محلی را حفظ می‌کند.

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا»، که به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه‌کنندگی «مهیار قاسمی‌پور» تهیه شده است، روایت تجربه خارق‌العاده مردی است که یک روز عادی را آغاز می‌کند ولی در ادامه با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند. «وحید تقی‌زاده» بازیگر و کارگردان تئاتر، بازیگر اصلی این فیلم کوتاه است.

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا»حاصل همکاری حامد اریب و «مهیار قاسمی‌پور» به عنوان تهیه‌کننده است. در این مجموعه فیلم‌های کوتاه، ۸ فیلم با موضوعات تجربی و داستان‌های مربوط به تجهیزات آشپزخانه «مهیار» ساخته شده‌اند. پخش بین‌المللی این فیلم را «سیکا فیلم» بر عهده دارد.

پیش از این فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» در اکتبر سال جاری برگزیده فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا و برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در فستیوال صوفیه شده بود.

عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حامد اریب، تهیه‌کننده: مهیار قاسمی‌پور، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی، مدیر تولید و صحنه: فاطمه مهدی‌پور، دستیار کارگردان: مجتبی راسخ نژاد، دستیار تهیه: پرهام کاظمی، صدابردار: احمدرضا محمدی، روابط عمومی: متین تغابنی، طراح لوگو: بابک عاطفی، لوگوموشن: مبین آویژگان – بازیگران: وحید تقی‌زاده، سونیا رهنورد، سمانه کلانتری.

این فیلم کوتاه در ژانر تجربی-تخیلی تولید شده است و مدت زمان این فیلم ۵ دقیقه است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است