رضا بهرام آخرین اجرای پاپ فجر۳۸ را روی صحنه برد/ همراهی مردم با «عاشقی ممنوع» و «دیوانه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳

رضا بهرام آخرین اجرای پاپ فجر۳۸ را روی صحنه برد/ همراهی مردم با «عاشقی ممنوع» و «دیوانه»

رضا بهرام و گروه نوازندگانش پس از پایان اجرای در آخرین سانس سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ، برای لحظاتی مقابل طرفداران خود تعظیم کردند.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، «رضا بهرام» آخرین اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را شامگاه چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد.

رضا بهرام که حین ورود به صحنه اجرا با تشویق طرفدارانش مورد استقبال قرار گرفت، در ابتدا «شب‌های بعد از تو» و سپس قطعات «بیمار» و «آرامشی دارم» را خوانندگی کرد.

«هیچ»، «از عشق بگو»، «آتش»، «مو به مو»، «عاشقی ممنوع» و «آدم سابق» و همچنین «هوای دل» دیگر قطعاتی بودند که بهرام در آخرین اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ روی صحنه اجرا کرد.

همچنین با همراهی و هم‌خوانی افراد حاضر در سالن قطعات «دیوانه» و «گل عشق» توسط رضا بهرام روی صحنه اجرا شد و مورد استقبال طرفداران  این هنرمند موسیقی پاپ قرار گرفت.

بهرام «کاش» را به عنوان قطعه پایانی اجرا کرد. او به همراه اعضای گروه نوازندگان خود پس از اتمام اجرا، در کنار یکدیگر و رو به رو افراد حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ایستادند و  برای لحظاتی مقابل طرفداران خود تعظیم کردند.

مجید پروریان (گیتار)، امین قیاسی (پرکاشن)، سعید جامع(درامز)، کیارش مقدم (کیبورد)، میلاد نودست (گیتار)، وحید فرجزاد (سازهای الکترونیک)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون) و مازیار احمد پور (گیتار الکتریک) اعضای گروه نوازندگان رضا بهرام را در اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تشکیل دادند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است