مجید رضوی برای اولین بار در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵

مجید رضوی برای اولین بار در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت

اجرای آخرین روز برگزاری جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ، عصر چهارشنبه ۳ اسفند توسط «مجید رضوی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت‌.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، نخستین اجرای آخرین روز برگزاری جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ، عصر چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ توسط «مجید رضوی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت‌.

مجید رضوی برای افتتاح اجرای خود قطعه «آسمون» را انتخاب کرد و پس از خوشامدگویی به طرفدارانش، «پنج صبح»، «پدیده» و «چشم نظر» را برای افراد حاضر در سالن خوانندگی کرد.

با آغاز اجرای قطعه «منم»، افراد حاضر در سالن اجرا رضوی همراه با خواننده اقدام به همخوانی متن قطعه کردند. اجرای«بلاخره» نیز با استقبال افراد حاضر در سالن مواجه شد و آنها با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود این قطعه را در فضایی احساسی همراه با خواننده پاپ هم‌خوانی کردند. «طلا»ی رضوی نیز با استقبال طرفداران او مواجه شد به گونه‌ای که پس از اجرای این قطعه، افراد خاطر در صحنه با فریاد «دوباره دوباره» درخواست تکرار این قطعه را داشتند که این خواننده پاپ در پس از اجرای چندین قطعه دیگر، مجدداً «طلا» را خوانندگی کرد.

«نگین قلبمی»، «بمیرم»، «گرگ و میش»و «دست گل» دیگر قطعاتی بودند که مجید رضوی در اجرای خود در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خوانندگی کرد.

حسین احمدیان (ادوات الکترونیک)، مرودین عیشویی (کیبورد)، امین همه خانی (ادوات الکترونیک)، محمد دینار (گیتار)، نیکان زند (گیتار)، نیما پسندیده (گیتار)، امید قدسی (ویولن)، نوید رهنما (درامز)، سید یاسر صارمی (پرکاشن)، کسری تدین (ساکسیفون و فلوت) و امین نجف زاد (هنگ درام) نوازندگانی بودند که مجید رضوی را در این اجرا همراهی کردند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است