نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ به رییس رسانه ملی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲

نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ به رییس رسانه ملی

مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به دکتر جبلی از عملکرد رسانه استانی قدردانی کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های استان اصفهان طی نامه‌ای به دکتر پیمان جبلی، از فعالیت‌های رسانه استانی تقدیر نمودند.

این نمایندگان که تعدادشان به ۱۷ نفر می رسد، تلاش های رسانه ملی در نبرد رسانه ای با دشمنان نظام اسلامی‌به ویژه در اغتشاشات اخیر کشور که با هدایت مستقیم استکبار جهانی صورت پذیرفت را موجب شکل دهی افکار عمومی دانسته و ضمن تقدیر از این نقش بی بدیل رسانه ملی در بزنگاه‌های تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، این فعالیت ها را ضامن هدایت اجتماع به سوی رشد و تعالی و نیل به سوی آینده ای روشن معرفی کرده اند.

این نمایندگان، ضمن اعلام رضایت از برنامه‌های صداوسیمای استان، بودجه رسانه استانی را برای برنامه سازی و توسعه فنی کافی ندانسته و افزایش آن را خواستار شده اند. تولید برنامه‌های مفید و ارزشمند به ویژه در راستای معرفی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان، آشنا شدن دیگر استان‌ها با فرهنگ و آداب و رسوم غنی مردم استان اصفهان و افزایش تولید و صادرات در این استان صنعتی، از خواسته‌های مردم استان است.نمایندگان استان اصفهان، توسعه پوشش سیگنال رسانی در شهرها و روستاهای استان را ضروری  دانسته و بهره گیری مردم  نقاط دوردست استان از برنامه‌های جاذب رسانه استانی را از حقوق اصلی همشهریان اصفهانی بیان نموده اند.

نمایندگان در این نامه از رییس رسانه ملی، اختصاص بودجه‌ای خاص برای توسعه فنی و خرید تجهیزات رسانه ای برای صدا و سیمای مرکز اصفهان را خواستار شده اند.آنان در این نامه، عنایت ویژه رییس رسانه ملی به انتخاب مدیران کل شایسته در مراکز استان‌ها را مورد ستایش قرار داده و از انتصاب مدیرکل جدید مرکز اصفهان قدردانی نموده اند.

گفتنی است در ۲۹ دی ماه سال جاری،دکتر حسن عابدینی معاون امور استان‌ها، در مراسمی، دکتر یوسف افشاری نیا را به عنوان مدیرکل جدید مرکز اصفهان معرفی و از خدمات ارزشمند بهرام عبدالحسینی در دوره چهار ساله مدیریت این مرکز قدردانی نمود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است