جشنواره موسیقی فجر۳٨ در همدان؛ مردمی‌تر از همیشه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳

جشنواره موسیقی فجر۳٨ در همدان؛ مردمی‌تر از همیشه

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر همدان در بخش غیررقابتی با حضور گروه‌های موسیقی از استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان با حضور مسئولان، هنرمندان و با استقبال گسترده مردم هنردوست همدان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا برگزار شد.

به گزارش صبا، سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر همدان در بخش غیررقابتی با حضور گروه‌های موسیقی از استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان با حضور مسئولان، هنرمندان و با استقبال گسترده مردم هنردوست همدان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در بخشی از این برنامه با تأکید براینکه جامعه امروز ما به موسیقی نیاز دارد و این خواسته مردم است، اظهار کرد: متولیان فرهنگ و هنر باید برای این حوزه برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند؛ موسیقی امروز جزو پرمصرف‌ترین کالاهای فرهنگی در کشور ما و در جهان است. حسن رضانیا با بیان اینکه جشنواره‌های موسیقی باید به صورت فصلی برگزار شود، گفت: مردم در این حوزه مطالبه دارند و می‌خواهند که بیشتر موسیقی گوش بدهند. وی با تأکید براینکه سند ملی موسیقی در حال تدوین است تصریح کرد: دولت سیزدهم نگاهی کاملاً فرهنگی به موسیقی دارد؛ موانع و ضعف‌ها باید کنار رود و موسیقی اصیل اقوام و محلی و ملی برجسته‌تر از گذشته نواخته شود تا روح مردم صیقل پیدا کند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم در این مراسم ضمن تبریک عید سعید مبعث ، اظهار کرد: افتخار داریم در چنین شب مبارکی میزبان هنرمندان و هنردوستان باشیم. مسعود ویژه با بیان اینکه همدان، همزمان با پایتخت و ۱۳ استان دیگر میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر است، گفت: سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار شد و همدان در بخش حمایتی، میزبان گروه‌های موسیقی بود. در مراسم جمعه شب گروه‌های موسیقی از استان‌های همدان و کردستان به اجرای برنامه پرداختند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است