نوای موسیقی فجر۳٨ در تبریز، عجب‌شیر، ملکان، میانه و اسکو طنین‌انداز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱

نوای موسیقی فجر۳٨ در تبریز، عجب‌شیر، ملکان، میانه و اسکو طنین‌انداز شد

سی‌وهشتمین «جشنواره موسیقی فجر» در تبریز و دومین جشنواره موسیقی فجر آذربایجان‌شرقی همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن تا چهارم اسفندماه در شهرهای تبریز، عجب‌شیر، ملکان، میانه و اسکو برگزار شد.

به گزارش صبا، سی‌وهشتمین «جشنواره موسیقی فجر» در تبریز و دومین جشنواره موسیقی فجر آذربایجان‌شرقی همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در شهرهای تبریز، عجب‌شیر، ملکان، میانه و اسکو برگزار شد.

براساس این گزارش گروههای شرکت کننده تبریز در این جشنواره از بیست و هشتم بهمن ماه جاری در سه سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز، سالن استاد صیامی مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز و سالن اصلی مجموعه فرهنگی تربیت و شرکت‌کنندگان در شهرستانها نیز در مجتمع فرهنگی هنری ملکان، سینما فرهنگ میانه، مجتمع فرهنگی هنری عجب‌شیر و مجتمع فرهنگی هنری اسکو اجرا داشتند

 در این جشنواره همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ۲۰ گروه موسیقی اجرا داشتتد که شامل ۱۳ گروه از تبریز و هفت گروه از شهرستانهای ملکان،‌میانه، عجبشیر و اسکو بود.

دومین جشنواره موسیقی فجر استانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان با همکاری معاونت هنری وزارت ارشاد، جشنواره موسیقی فجر، بنیاد رودکی، موسسه الف، کانون فرهنگ هنر و ادب آذربایجان و انجمن موسیقی ایران برگزار شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است