مریل استریپ و بحران زیست محیطی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵

مریل استریپ و بحران زیست محیطی

مریل استریپ در کنار تعدادی از چهره های سرشناس سینما، با درام اجتماعی «برون‌یابی‌ها» به دیدار تماشاگران تلویزیونی می آید.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، این مجموعه درام زیست محیطی در رابطه با تغییرات اقلیمی و جوی سال‌های اخیر جهان است.

خط اصلی داستان مجموعه قصد دارد به این پرسش مهم پاسخ دهد که در شرایط بغرنج کنونی هر دو گروه مردم عادی و دولت‌ها چه مسئولیتی در قبال حفظ محیط زیست دارند.

براین اساس، داستان مجموعه تعدادی آدم معمولی و مشهور را در موقعیت‌های مختلف و متفاوتی قرار می‌دهد تا به مکاشفه‌ای جدی درباره جنبه های این بحران جهانی بپردازد.

داستان کاراکترهای مختلف مجموعه، به صورت مستقل در اپیزودهایی جداگانه تعریف می شود و خیلی زود این داستانها درهم ادغام می شوند تا تصویری کلی از ماجرا را ترسیم کنند.

بازیگرانی که قرار است در این داستان با بحران تغییرات اقلیمی روبرو شوند، کسانی چون طاهر رحیم، سینا میلر، کیت هارینگتون، ادوارد نورتون، داوید دیگز، دایان لین، جما چان، متیو رایس، دیوید شوویمر و ماریون کوتیلار هستند.

داستان این درام زیست محیطی در آینده‌ای نزدیک اتفاق می افتد و تلاش مدافعان محیط زیست برای نجات کره زمین از خطر نابودی را دنبال می کند. این در شرایطی است که بحران جوی تمام زندگی مردم عادی را تحت تاثیر قرار داده و در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که چاره ای برای حل مشکل وجود ندارد.

شبکه اپل تهیه کننده برون یابی ها است، که هشت داستان متفاوت را درهم داخل می‌کند. به گفته مدیران اپل، این داستان‌های درهم تنیده درباره عشق، کار و همکاری مشترک، تغییرات روی روانی آدمها، تقدیر، شانس و خانواده است که روی یکدیگر تاثیر می گذارند. انتخابهایی که کاراکترهای داستان انجام می دهند، هم بر روی زندگی خودشان و هم آدمهای دوروبر تاثیرات خاص خودش را خواهد داشت.

به گفته مریل استریپ بازیگر محوری مجموعه: «آیا ما آنقدر شجاع هستیم که بتوانیم قبل از آنکه خیلی دیر شود، راه حلی منطقی برای کارهایی که انجام داده ایم پیدا کنیم؟ این پرسش مهمی است که داستان مجموعه مطرح می کند و تلاش نمی کند که حتما جوابی به آن بدهد.»

اسکات زد برنز برنامه ساز مطرح قاب کوچک خالق برون یابی ها و کارگردان آن است. این درام زیست محیطی برای ۱۷ مارچ (۲۶ اسفند) به دیدار تماشاگران علاقمند در شبکه اپل می آید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000