پیکر شهرام عبدلی فردا از مقابل خانه هنرمندان بدرقه می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸

پیکر شهرام عبدلی فردا از مقابل خانه هنرمندان بدرقه می‌شود

پیکر زنده یاد شهرام عبدلی ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۷ اسفند ماه از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه بهشت زهرا بدرقه می‌شود.

به گزارش صبا، اتابک نادری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و از دوستان نزدیک شهرام عبدلی، ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند، دوستان و جامعه هنری کشور درباره مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر فقید توضیحاتی را ارائه کرد.

به گفته اتابک نادری؛ «پیکر مرحوم شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر (فردا) یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح از خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع خواهد شد.»

اجرای این مراسم هم بر عهده سیدجواد هاشمی بازیگر و مجری سینما و تلویزیون خواهد بود.

شهرام عبدلی هنرمند و بازیگر عرصه هنرهای نمایشی که از چند روز پیش به علت عارضه ناشی از خونریزی مغزی در آی.سی.یو بیمارستان قائم مشهد بستری شده بود، ساعت ۱۱ روز شنبه ششم اسفند (امروز) دار فانی را وداع گفت. پزشکان معالج چند روز پیش عمل جراحی را برای خارج کردن او از وضعیت نامساعدش انجام دادند که متاسفانه ثمربخش نبود. این هنرمند پس از خونریزی مغزی در حالت کمای عمیق قرار داشت.

زنده‌یاد شهرام عبدلی در حوزه سینما و تلویزیون و تئاتر آثار بسیاری را از خود به جای گذاشته است و نمایش «پنچری» آخرین نمایشی است که این بازیگر چهل‌و‌شش‌ساله در پردیس تئاتر شهرزاد در آن ایفای نقش کرده بود.

منبع: ایران تئاتر

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است