شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا آغاز به‌کار کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا آغاز به‌کار کرد

همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله (ع)، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا افتتاح شد و خانه کتاب و ادبیات ایران برای نخستین‌بار در این نمایشگاه حضور دارد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلای معلی، جمعه (۵ اسفندماه ۱۴۰۱) همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) با حضور عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت‌الله سیستانی و امین عتبه حسینی افتتاح شد.

این نمایشگاه در دو بخش با حدود ۹۵ غرفه در صحن عقیله بنی‌هاشم (س) و بین‌الحرمین دایر شده است. ناشران و مراکز مرتبط با کتاب از کشورهایی همچون ایران، مصر، لبنان، عربستان سعودی، اردن، هلند، انگلستان و همچنین عتبات علویه، حسینی، حضرت عباس (ع)، کاظمین، سامرا، مسجد سهله و مسجد کوفه در این نمایشگاه حضور دارند.

خانه کتاب و ادبیات ایران برای نخستین‌بار در یک غرفه ۱۵ متری با عرضه کتاب‌های شاخص دین، ادبیات پایداری، ایران‌شناسی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و علمی در نمایشگاه کتاب کربلا حضور دارد. عرضه کتاب‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و کتاب‌هایی با محوریت دیدگاه‌ها و سخنان ایشان در موضوعاتی همچون اندیشه، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین و همچنین عرضه کتاب‌های مرتبط با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم از بخش‌های ویژه غرفه ایران در این نمایشگاه است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلای معلی تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۱۰ شعبان ۱۴۴۴) در صحن عقیله حرم امام حسین (ع) و بین‌الحرمین ادامه دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است