موفقیت سجاد افشاریان در جذب مخاطب؛ این بار در اکران آنلاین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰

موفقیت سجاد افشاریان در جذب مخاطب؛ این بار در اکران آنلاین

فیلم تئاتر «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان که از ۴ اسفند در «فیلیمو» اکران آنلاین خود را آغاز کرده در روزهای نخست، به فروشی نزدیک به ۵۰۰۰ قطعه بلیت دست پیدا کرده است.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، این فیلم بر اساس اجرای تئاتر در سال ۱۳۹۸ با دوازده دوربین ضبط و به صورت حرفه‌ای صداگذاری و تصحیح رنگ و نور شده است تا مخاطبان از تماشای فیلم یک تئاتر، احساسی نزدیک به احساس اجرای صحنه‌ای آن پیدا ‌کنند.

این فیلم تئاتر به نویسندگی، کارگردانی و با بازی سجاد افشاریان به زودی در مشهد ، شیراز و تهران به نفع هموطنان زلزله‌زده خوی اکران مردمی خواهد داشت.

اکران آنلاین «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» تا پایان اسفند ماه در فیلیمو و برای افراد خارج از ایران با زیر نویس انگلیسی در سایت تلویکا ادامه خواهد داشت.

سجاد افشاریان نویسنده ، کارگردان و بازیگر این نمایش در یادداشتی کوتاه درباره آن چنین نوشته است : «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه روز» قصه این روزهای تمام ماست ، تمام آن‌ها که در این خانه مانده‌اند و تمام آن‌ها که از این خانه رفته‌اند و تمام آن‌ها که به این خانه باز می‌گردند و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن‌ها که دوست‌شان می‌داریم یک ثانیه هم که شده بیشتر روی پاهایشان بایستند ، شبیه آواز غمگینی که از تو دعوت می‌کند تا پای جان با زندگیت برقصی.»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است