رمان «زمان بی‌گذر» به کتابفروشی‌ها آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۷
از سوی انتشارات ناظرزاده کرمانی؛

رمان «زمان بی‌گذر» به کتابفروشی‌ها آمد

رمان «زمان بی‌گذر» نوشته ناهید پیلوار از سوی انتشارات ناظرزاده کرمانی منتشر شد.

به گزارش صبا، آیا در برابر فرزندتان اقتدارتان را جایی جا گذاشته یا آن را گم کرده اید و بی اختیار ولی مسئول مانده اید؟ رمان «زمان بی گذر» داستانی از ناهید پیلوار است که در آن، سقوط یک به یک ستاره های اقتدار پدر و مادر به تصویر کشیده شده است.
رمان «زمان بی گذر» به تازگی توسط انتشارات ناظرزاده کرمانی به بازار آمده است.
ناهید پیلوار نویسنده، محقق و روزنامه نگار ؛ دانش آموخته رشته روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است که از سال ۱۳۷۲ فعالیت روزنامه نگاری اش را آغاز کرد و با نشریاتی مانند هفته نامه سینما، زن، خرداد، ایران دیلی و خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری داشته است. همچنین، او در سال ۱۳۸۲ اولین روزنامه استان البرز به نام «صبح کرج» را تاسیس کرد.
در سال ۱۳۸۴ برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت و دکترای خود را در رشته رسانه از دانشگاه «رون آلپ» دریافت کرد. او علاوه بر فعالیت های روزنامه نگاری، در سال ۱۳۹۶ اولین کتاب خود به زبان فرانسه را به نام «قدرت و مطبوعات در ایران» در پاریس منتشر کرد و در سال۱۳۹۹ نیز نخستین رمان بلند خود به نام «دمپایی های سفید» را در لندن به چاپ رساند.
رمان «زمان بی گذر» دومین رمان بلند اوست که در آن داستان زندگی خانواده ای تک فرزندی را بیان می‌کند که پدر و مادر با توجه به اختلافات فاحشی که با هم در حوزه تعلیم و تربیت او دارند، نمی‌توانند در خصوص تعیین کادر های تربیتی فرزندشان به توافق برسند.
کودک از این اختلاف بین دو قطب قدرت که پدر و مادر تعریف می‌شوند، استفاده می‌کند و از شکاف میان آن دو، کج و معوج رشد می‌کند و بالا می‌آید.
در این رمان هر مرزی را که پدر می‌گذارد، مادر با خشم آن را برمی‌دارذ و هر مرزی را که مادر می گذارد، پدر به آن می‌تازد و آن را می‌شکند. در این وادی است که کودک از مرزهای شکسته به سرعت عبور می‌کند و از حیطه قدرت پدر و مادرش دور و دورتر می‌شود؛ به گونه ای که زمانی هم که ظاهرا کنار یکدیگر هستند، دیگر صدای همدیگر را هم نمی‌شنوند.
در رمان «زمان بی گذر» کودک کلمه «نه» را نمی‌شناسد، اگر هم آن را می‌شنود آنقدر به آن می‌کوبد تا تغییرش دهد و آن را به «بله» تبدیل کند.
فضای این رمان در کشور فرانسه می‌گذرد وگذری هم به سیستم آموزشی و تربیتی این کشور دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500