شش عنوان رمان کانون پرورش فکری بازنشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷

شش عنوان رمان کانون پرورش فکری بازنشر شد

شش عنوان کتاب پرمخاطب از مجموعه «رمان نوجوان امروز» انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی بازنشر شده است.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور ین‌الملل کانون، «بنفشه‌ها هم می‌خندند»، «لالو»، «غریبه و دریا»، «تپش»، «گذر از کوه کبود» و «بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج» عنوان‌های این رمان‌ها هستند که برای مخاطبان ۱۵ سال به بالا بازنشر شده است.

بر همین اساس «بنفشه‌ها هم می‌خندند» به نویسندگی رفیع افتخار که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده بود اکنون به مرحله دوم چاپ رسیده است.

همچنین «لالو» نوشته یوسف قوجق نیز که برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ از سوی کانون منتشر شد، به چاپ پنجم رسید و تاکنون ۲۸هزار نسخه از آن منتشر شده است.

در عین حال، رمان «غریبه و دریا» نوشته جمال‌الدین اکرمی و «تپش» نوشته رفیع افتخار به ترتیب در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ منتشر شد و اکنون هر دو به چاپ دوم رسیده است.

بر اساس این خبر، رمان «گذر از کوه کبود» نوشته محمدعلی علومی برای اولین بار سال ۱۳۹۱ به چاپ رسید و اکنون بعد از ۱۰ سال به چاپ سوم رسیده است.

«بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج» نوشته سیامک گلشیری نیز اولین بار سال ۱۳۹۳ از سوی کانون منتشر شد و چاپ چهارم آن به تازگی روانه بازار و تاکنون ۲۰هزار و ۵۰۰ نسخه از آن منتشر شده است.

هر یک از این رمان‌ها در چاپ جدید با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری بازنشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این رمان‌ها و دیگر محصولات کانون را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir تهیه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است