ثبت نام در جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶

ثبت نام در جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد

ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی «امیر جاهد» تا 25 اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از خانه موسیقی ایران، مهدی مساح بیدگلی، دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید این رویداد تا ۲۵ اسفندماه در بخش های دونوازی، گروه نوازی و پژوهش خبر داد.

مهدی مساح بیدگلی با اعلام تمدید ثبت نام ده روزه این رویداد گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می شود که به دلیل اتهابات اخیر در کشور هنوز اجراهای دوره چهارم برگزارنشده است.

به دلیل اتفاقات اخیر و بنا به درخواست شرکت کنندگان، تمامی اجراهای دوره چهارم به سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ موکول شده و قرار است اجراهای دوره چهارم و پنجم به صورت همزمان در تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

دبیر جشنواره سراسری امیر جاهد گفت: تلاش می کنیم نتایج اولیه پنجمین دوره این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود و کلیه اجراها در تابستان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: دردوره پنجم این رویداد محدودیتی برای اجرای سازهای مختلف نیست و متقاضیان ابتدا باید آیین نامه جشنواره را به دقت مطالعه کنند و تمام مدارک را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به حضور در جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به آدرس www.moeenjahed.ir  مراجعه نمایند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است