نقد و بررسی «همه چیز، همه جا، بلافاصله» در فرهنگسرای رسانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۶

نقد و بررسی «همه چیز، همه جا، بلافاصله» در فرهنگسرای رسانه

جدیدترین ویژه برنامه تخصصی «فیلم و گفتگو» با نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «همه چیز، همه جا، بلافاصله» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش صبا، در این برنامه که به همت کانون سینمای ناب این فرهنگسرا برگزار می‌شود، مسعود میمی به عنوان کارشناس، و حسام قاسمی دبیر کانون دانش سینما ناب حضور دارند. اجرای این برنامه را هم بهنام صادقی برعهده دارد.
فیلم سینمایی همه چیز همه جا بلافاصله (Everything Everywhere All at Once) یک فیلم کمدی درام پوچ‌گرایانه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت است.‌
داستان فیلم درباره یک زن چینی آمریکایی است که توسط خدمات درآمد داخلی حسابرسی می‌شود و متوجه می‌شود که باید با نسخه های جهان موازی خود ارتباط برقرار کند تا از یک موجود قدرتمند از تخریب چند جهانی جلوگیری کند.
براساس این گزارش، این برنامه روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن آمفی تئاتر دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و عموم مردم برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.
فیلم و گفتگو ویژه برنامه فرهنگسرای رسانه در شاخه نمایش، نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی است که به صورت منظم با حضور علاقه‌مندان سینما برگزار می‌شود و جدیدترین آثار سینمای دنیا را در قالب‌های مستند، داستانی و فیلم کوتاه اکران، نقد و بررسی می‌کند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است