امروز؛ کارگاه‌ انتقال تجربه لیلی عاج و کاظم دانشی در جشنواره فیلم۱۰۰

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰، دومین روز از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر پنجشنبه 11 اسفندماه با نمایش فیلم‌های بخش بین‌الملل ادامه خواهد یافت و کارگاه‌های انتقال تجربه لیلی عاج، کاظم دانشی و الکساندروس گاستاپولوس از دیگر بخش‌های آن خواهد بود.

این جشنواره که اکران‌های خود را از ساعت 14 روز چهارشنبه 10 اسفند ماه با نمایش ویژه فیلم‌های مخاطب کودک و نوجوان در سالن‌های 9 و 10 پردیس سینمایی ملت آغاز کرد، در ادامه با برگزاری رویداد پرتاب 100*100، کارگاه انتقال تجربه  تهیه‌کنندگی با محمدرضا شفیعی، کارگاه توصیف بصری در سینما با زبان بین المللی با حضور کارگردان یونانی الکساندروس گاستاپولوس همراه بود.

نخستین روز از نمایش‌های جشنواره 100 نیز با اکران فیلم‌های بخش مسابقه ملی آغاز شد که در سانس ساعت 17 با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود. استقبال فیلمسازان جوان در روز نخست به حدی بود که سالن شماره 9 پردیس ملت به شکل کامل پر شد و مخاطبان روی سکوهای ورودی سالن به تماشای آثار نشستند.
در نخستین سانس از بخش مسابقه ملی 25 فیلم راه یافته به این بخش با همراهی محمدرضا شفیعی، تهیه کننده سینما به نمایش درآمد و سپس با حضور این سینماگر به تبادل نقطه نظرات پیرامون فیلم ها گذشت.