یادداشت وزیر ارشاد در فضای مجازی در پی حضور در همایش بانوان عرصه فرهنگ و هنر

یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی در پی حضور در همایش بانوان عرصه فرهنگ و هنر

به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن کامل یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر آمده است:
«زنان ایرانی برای ایفای نقش بیشتر در سپهر‌ فرهنگ‌و هنر کشور آماده هستند. در جشنواره های فجر امسال هم بانوان ما درخشیدند.
دیروز در همایش بانوان عرصه فرهنگ‌و هنر شنوای نکات و دغدغه های بانوان هنرمندی از سراسر ایران عزیز بودم که با دقت و نکته دانی، ریزترین موارد مرتبط برای این امر بیان کردند.
در پایان این نشست قول دادم تا بر اساس شعار عدالت فرهنگی به عنوان خادم تمامی هنرمندان، امکان کنشگری بیشتر آنان را در وزارت فرهنگ  و دولت فراهم نمایم.»
گفتنی است مراسم همایش بانوان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه که روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران برگزار شد، تعدادی از بانوان در حضور وزیر فرهنگ دغدغه های خود را مطرح کردند و با حضور وزیر فرهنگ از بانوان هنرمند پیشکسوت شامل زهره فیض الهی میناکار، انسیه شاه حسینی کارگردان سینما، ایران حدادگر طراح نقوش سنتی و فرش، اعظم بروجردی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، مریم پوریامین دبیر انجمن قلم، حوا صابر آملی منتقد و مدرس دانشگاه و راضیه تجار عضو انجمن قلم و نویسنده تجلیل شد، همچنین اسماعیلی در پایان از آثار هنرمندان زن در تالار وحدت بازدید به عمل آورد.