«سقوط» ترند توئیتر فارسی شد

به گزارش صبا، سریال ۹ قسمتی سقوط که از فیلمیو پخش شد، برای اولین بار روایتی متفاوت از داعش را به تصویر کشید؛ روایتی پرالتهاب از حواشی این گروهک تروریستی با محوریت اسارت زنان و داستان‌هایی واقعی از مواجهه آنها با زنان و دختران.
سریالی که با رضایت ۹۵درصدی مخاطبان، عنوان پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته فیلمیو را نیز به خود اختصاص داد و با پخش قسمت پایانی، موجی از اظهار نظر کاربران در توئیتر را بدنبال داشت به طوری که در ۲۴ساعت گذشته ترند توئیتر فارسی شد.
چندی پیش نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران درباره پخش این رسال نشان داد که ۴۹ درصد بینندگان اعلام کردند با تماشای «سقوط» شناخت شان از داعش بیشتر شده و ۶۹ درصد پاسخگویان نیز گفته‌اند پس از تماشای سریال، احساس نفرت و انزجارشان از داعش بیشتر شده است. همچنین ۶۲ درصد از کاربران و مخاطبان سریال اعلام کردند با تماشای این سریال یاد مبارزات، رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برایشان زنده شده است.
مینی سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری از مشاوره محمدحسین مهدویان در کارگردانی بهره برد و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی و الناز ملک در آن ایفای نقش کردند.