دیدار معاون سیما با خانواده دو شهید در شیراز/ تولیدات جدید سیما با موضوع شهدا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱

دیدار معاون سیما با خانواده دو شهید در شیراز/ تولیدات جدید سیما با موضوع شهدا

معاون سيما به منزل دو شهيد رفت معاون سيما ضمن حضور در منزل دو شهيد، از توليدات جديد سيما با موضوع شهدا خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، معاون سیما در دومین روز سفر خود به شیراز با حضور در منزل شهیدان ندیمی و مهدوی با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفتگو کرد‎.‎

محسن برمهانی ابتدا با حضور در منزل شهید ندیمی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، با مادر و برادر این شهید والا مقام گفتگو کرد.
معاون سیما پس از این دیدار به منزل خانواده شهید محمد مهدوی از شهدای مربوط به حادثه تروریستی حسینیه شیراز رفت و خانواده این شهید را تکریم کرد.
معاون سیما در جریان این دو دیدار خطاب به خانواده های معظم شهدای مظلوم این دو حادثه تروریستی گفت:ما همواره مدیون ایثار شهدا و خانوادهاى معظم شان هستیم که بهترین سرمایه هاى خود را در راه این کشور تقدیم کردند و درخت انقلاب به برکت خون شهدا تنومندتر شده است.
وی با بیان اینکه تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه و توفیق است ادامه داد:در رسانه مکلف به معرفى شهدا و زنده نگه داشتن یاد ایشان هستیم وان شاالله این لیاقت شامل حالمان بشود که رهرو راه و هدف مقدس شهیدان باشیم.
معاون سیما در حاشیه این بازدیدها گفت: سریال هایى با موضوع شهیدان لاجوردی، صدرزاده، نادر مهدوی و صدوقى در دستور ساخت داریم.
وى ادامه داد: همچنین تولید مجموعه هایى از شهداى خبرنگار همچون شهید رهبر و… و همچنین آثار کوتاهى با موضوع زندگینامه شهدا در قالب پویانمایى در حال تولید است.
شهید مجتبی ندیمی در ۴۵ سالگی در پى حمله تروریستى در حرم شاهچراغ به فیض شهادت رسید.
شهید مهدوی متولد سال  ۱۳۶۶ که در سال ۸۷ در حسینیه سیدالشهدای (ع) شیراز با انفجار بمب توسط گروهک تروریستی تندر به سرکردگى جمشید شارمهد به شهادت رسید.
گفتنی است برنامه سفر معاون سیما به شیراز با بازدید از بیمارستان خیرساز ابوعلی سینا خاتمه یافت.بیمارستان خیریه‌ ابوعلی سینا  بزرگترین مرکز درمانی پژوهشی پیوند اعضا در منطقه خاورمیانه است که با کمک خیران ساخته شده و در حال توسعه است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است