تندیس بهترین فیلم فستیوال «جاده ابریشم» کن فرانسه برای «به وقت شب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲

تندیس بهترین فیلم فستیوال «جاده ابریشم» کن فرانسه برای «به وقت شب»

محمود اریب «به وقت شب» جایزه ویژه و تندیس بهترین فیلم را از فستیوال جاده ابریشم در کن فرانسه را دریافت کرد.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه «به وقت شب» به کارگردانی حامد اریب، تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور، و با هنرمندی «محمدعلی فرمند» برنده تندیس و جایزه ویژه هیات داوران  در هفتمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم «جاده ابریشم» Silk Road Film Awards Cannes در کن، فرانسه شد.

فستیوال «جاده ابریشم» «Silk Road Film Awards Cannes»  یک رقابت بین المللی با نمایش سینمایی برای فیلم‌سازان از سراسر جهان است. این فستیوال در کن، فرانسه برگزار می‌شود و ماموریت خود را کشف فیلم‌سازان و فیلمنامه‌نویسان مستقل و با استعداد و کمک به برداشتن قدم‌های جدی در حرفه آنها می‌دانند.

این فستیوال شامل فیلم‌هایی در همه ژانرهای فیلم‌ کوتاه است. فیلم‌های برنده جایزه قبل از مراسم اختتامیه و مراسم اهدای جوایز در Espace Miramar Cannes به نمایش عمومی در می‌آیند.

فیلم کوتاه «به وقت شب»، که به طراحی و کارگردانی حامد اریب و تهیه‌کنندگی «مهیار قاسمی‌پور» تهیه شده است، روایت تجربه مردی است که شب برایش پیامی دارد، و وارد دنیایی عجیب می‌شود…

«محمدعلی فرمند» بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، نقش اصلی این فیلم کوتاه را ایفا کرده است.

فیلم کوتاه «به وقت شب»حاصل همکاری حامد اریب و «مهیار قاسمی‌پور» به عنوان تهیه‌کننده است. در این مجموعه فیلم‌های کوتاه، ۸ فیلم با موضوعات تجربی و داستان‌های مربوط به تجهیزات آشپزخانه «مهیار» ساخته شده‌اند.

پخش بین‌المللی این فیلم را «سیکا فیلم» بر عهده دارد.

عوامل فیلم کوتاه «به وقت شب» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حامد اریب، تهیه‌کننده: مهیار قاسمی‌پور، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی، مدیر تولید و صحنه: فاطمه مهدی‌پور، دستیار کارگردان: مجتبی راسخ نژاد، دستیار تهیه: پرهام کاظمی، صدابردار: احمدرضا محمدی، روابط عمومی: متین تغابنی، طراح لوگو: بابک عاطفی، لوگوموشن: مبین آویژگان – بازیگر: محمدعلی فرمند.

مدت زمان این فیلم تجربی-تخیلی ۱۳ دقیقه است.

یک نظر