تست بازیگری از ۱۲ تا ۷۰ سال در نمایشگاه رصتا / تولید محتوایی که تاکنون در ایران سابقه نداشته اشت

به گزارش صبا به نقل از ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه رصتا؛ فواد عبادی مدیر سکوی «هماهنگ» با اشاره به جزییات این رسانه که هدف مهم آن ارائه فیلم و سریال‌های روز ایران وجهان است، بیان کرد: درحال حاضر محتوای آرشیوی ما شامل فیلم و سریال هاست که به صورت اصلاح شده، زیرنویس و دوبله روی سکو قرار می گیرد. او اضافه کرد: در نظر داریم محتوای اختصاصی خود را تولید کنیم. در حال حاضر در پیش تولید هستیم و فکر می کنم تا ۲ ماه دیگر می توانیم آن را ارائه کنیم. 
عبادی با اشاره به تست های مختلفی که در چند حوزه از علاقمندان در نمایشگاه گرفته شده است توضیح داد: نمایشگاه رصتا فرصتی فراهم کرد تا بتوانیم از دوستان علاقمند. به اجرا و بازیگری تست بگیریم. بعد از تست، اطلاعات این افراد را ثبت و ضبط می کنیم و از برگزیده‌‎ها برای تولید همان محتوای اختصاصی که گفته شد بهره می‌گیریم.
وی ادامه داد: حدود ۷۰ فرم همکاری تا الان پر کردیم و اتفاقا استعدادهای خوبی برای اجرا و بازیگری داشته‌ایم. اینها در سنین مختلفی هم بودند فکر می‌کنم از ۱۲ سال تا ۷۵ سال برای هر دو حوزه داشته‌ایم که در تست هم خوش درخشیده‌اند. مثلا دیروز خاطرم است یک آقای ۷۰ ساله تست داد. امروز و فردا هم همچنان حضور داریم و فکر می‌کنم استعدادهای خوبی پیدا کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌های این سکو یادآور شد: یک تاک‌شو داریم که طرح اولیه آن اجرا شده و قبل از برگزاری نمایشگاه رصتا و پایان سال قصد داشتیم یک قسمت از این تاکشو را تولید و منتشر کنیم ولی خود نمایشگاه باعث شد کمی تامل کنیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد. به طور مثال کیفیت محصول و محتوا بالاتر برود. تعامل و همکاری خوبی هم خواهیم داشت با دوستان دیگری که در زمینه تولید محتوا دارند.
عبادی درباره رویکردهای سکوی «هماهنگ» عنوان کرد: در سکوی هماهنگ به سمت تولید محتوای خاص و ویژه تری پیش خواهیم رفت. ما در حوزه تولید فیلم و سریال و تاکشو و رئالیتی شو پیش می رویم و ایده هایی داریم که فعلا درباره جزییات آنها نمی توان توضیح داد.
وی با اشاره به ویژگی منحصر به فرد محتوای این سکو اظهار کرد: روی برنامه ها و فیلم و سریال هایی فکر می کنیم که تا امروز ساخته نشده اند. تا الان هم روی این ایده ها کار کردیم تا با کیفیت بالا ارایه شود. به جرات می توانم بگویم مشابه ایرانی برخی از ایده های ما تاکنون ساخته نشده است.
وی درباره اشتراک این سکو نیز گفت: کاربران ما با اینترنت ایرانسل و همراه اول بدون نیاز به اشتراک می توانند به محتوای ما دسترسی داشته باشند.
عبادی درباره نمایشگاه ساترا و ارزش افزوده ای که داشته است نیز عنوان کرد: در حوزه تولید محتوا ارتباط گرفتن با شرکت ها و همکارها در فضای خارج از نمایشگاه خیلی سخت است. اگر کسی بخواهد به این فضا ورود کند در ابتدا چالش دارد و بیشتر دوستان از طریق دایره اطرافیانشان نسبت به هم شناخت دارند. این نمایشگاه باعث شد با خیلی از همکاران در حوزه تولید فیلم و سریال، سرمایه گذاران این عرصه و همچنین فعالان بتوانیم تعامل و همکاری کنیم.
نخستین نمایشگاه رصتا از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. این رویداد طی تاریخ های یاد شده از ۹ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.