«رصتا» از دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه رسانه رونمایی کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۳
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

«رصتا» از دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه رسانه رونمایی کرد

سیدمحمدحسینی در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به این نکته اشاره کرد این نمایشگاه نتایج ارزشمندی را از نمایندگی می کند که دستاوردها و اقدامات خوب کشورمان در عرصه رسانه را به خوبی نمایان می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه رصتا، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به همراه رئیس ساترا به بازدید از غرفه‌ها رفت. وی از هر دو سالن ۲۷ و ۷ که به سکوها، مجموعه‌های دانش‌بنیان و غرفه‌های ویدئویی اختصاص دارد، بازدید کرد.

دکتر حسینی در جریان این بازدید به خبرنگار ستاد خبری رصتا درباره نمایشگاه رصتا گفت: بسیاری از خواص جامعه و حتی اهالی رسانه و فرهنگ از اقدامات مهم کشور و پیشرفت‌ها، اطلاعی ندارند و این نمایشگاه فرصت مغتنمی است که با گردهمایی پلتفرم‌ها و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، هم مردم با این پیشرفت‌ها و اتفاقات ارزشمند آشنا بشوند و هم مسئولان از نزدیک این نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها را ببینند.

وی افزود: نمایشگاه رصتا، نتایج ارزشمندی را خواهد داشت که امیدوارم ادامه‌دار شود و سال آینده پرشورتر و گسترده‌تر شاهدِ آن باشیم.

حسینی درباره حمایت‌های دولت از این حرکت ارزشمند ساترا، توسعه پلتفرم‌ها و سالم‌سازی محتواهای فضای‌مجازی حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: ساترا این موقعیت را فراهم کرده که اتفاقات مختلف کشور، پیشرفت‌ها و خلاقیت‌های خوبی که اتفاق افتاده را از طریق توسعه و حمایت از این پلتفرم‌ها و فضایِ رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به نمایش درمی‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاً یکی از ضعف‌های دولت این است که درست نمی‌تواند اقدامات و دستاوردهای حاصله را ارائه بدهد. اقدامات بزرگی در چند ثانیه و دقیقه به آن پرداخته شود و جداگانه و مفصل دیده شود. دولت استقبال می‌کند و ما مطرح خواهیم کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره حمایت از مرجعیت ساترا، افزود: کارها که در قالب فیلم و سریال ارائه شود تأثیر بیشتری دارد. اخیراً با وزیر نفت صحبت می‌کردیم کارهای بزرگی چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن ساخته شده و سعی می‌کردیم این‌ها را منتقل کنیم و در قالب فیلم سینمایی ارائه کنیم؛ از این جهت افراد در مواحهه با این دستاوردها تحت تأثیر قرار گرفتند. مسئولان باید به این باور برسند که با کار رسانه‌ای و کار هنری می‌توانند اقدامات مفیدی داشتند را ارائه بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: جایگاه ساترا قانونی است و دولت و مسئولان مختلف حاکمیتی برای رشد و نمو ساخت آثار نمایشی در پلتفرم‌ها و امنیت خاطر خانواده‌‌ها از تماشای محتوای فضای‌مجازی و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از اقدامات در این جهت کمک می‌کند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است