بازیگر سریال «پوست شیر» به نمایشگاه رصتا آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
خبر

بازیگر سریال «پوست شیر» به نمایشگاه رصتا آمد

علی اوسیوند که این روزها مخاطبان او را با بازی و درخشش در سریال «پوست شیر» رصد می‌کنند معتقد است برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون رصتا به اشتغال‌زایی و توسعه پلتفرم‌ها و رونق تولید در فضای نمایش‌خانگی کمک می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه رصتا، علی اوسیوند یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است که این روزها البته به عنوان کارگردان هم شناخته می‌شود.

مخاطبین پروپاقرصِ شبکه نمایش‌خانگی، این روزها او را بیشتر با سریال «پوست شیر» می‌شناسند. در حالی‌که نام او در تیتراژ بسیاری از سریال‌ها، فیلم‌ها دیده می‌شود و سال‌ها روی صحنه تئاتر هنرنمایی‌های بسیاری از او دیده‌ایم.

اوسیوند امروز (شنبه ۱۳ اسفند) به نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) آمد و با صاحبان پلتفرم‌ها و غرفه‌های نمایشگاه به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت.

یکی از نکاتی که او پیگیری می‌کرد همان دغدغه تولیدکنندگان آثار نمایشی است؛ یعنی حمایت‌کننده‌ای که بتوانند با او درباره ساخت سریالی صحبت کنند.

اوسیوند به خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه گفت: من شنیدم ساترا نمایشگاهی را برپا کرده که همه پلتفرم‌ها گردهم آمده‌اند. دیدم فرصت مناسبی است برای شناخت بهتر پلتفرم‌ها، کارکردها و البته تفاهم‌نامه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد تا به ساخت یک سریال هم برسم.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین به تأثیرگذاری برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اشاره کرد و افزود: مسلماً برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند به رونق بازار تولیدکنندگان و تعامل و ارتباط بهتر پلتفرم‌ها با یکدیگر کمک کند. در قدم اول همه این‌ پلتفرم‌ها کنار همدیگرند و برای تولیدکننده فرصت مناسبی است که به تبادل‌نظر بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: سریالی که به بهانه آن آمدم تا نمایشگاه رصتا را از نزدیک ببینم، راجع به بازیافت است. مقوله‌ای که در جامعه ما کمتر به آن توجه می‌شود. در حقیقت تمیز نگه داشتن محیط زیست و زیبایی آن، اهمیت دارد و ما خواستیم در قالب یک داستان طنز به آن بپردازیم؛ اگر اسپانسر و حمایت‌کننده پیدا کنیم.

به گفته اوسیوند حرکتی که ساترا آغاز کرده اتفاق بزرگی است که باید با حمایت دولتمردان و مسئولان ادامه پیدا کند.

نخستین نمایشگاه رصتا از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در نمایشگاه بین المللی تهران‌میزیان مخاطبان است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است