عضو شورای شهر تهران: امیدوارم نمایشگاه رصتا ادامه پیدا کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
خبر

عضو شورای شهر تهران: امیدوارم نمایشگاه رصتا ادامه پیدا کند

عضو شوراي شهر تهران گفت: اميدوارم برنامه‌اي كه رصتا براي اولين بار اجرا كرد، در ادوار بعد تكرار كند و فراگيرتر شود.

به گزارش صبا  به نقل از نخستین ستاد خبری نمایشگاه رصتا، علی‌اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: می‌دانیم ساترا رگولاتوری و نظارت بر نمایش‌خانگی و صوت و تصویر فراگیر را برعهده دارد و همه می دانیم در اینکه نظارت بر این فضا ضرورت دارد، تردیدی نیست.

وی با اشاره به اینکه پلتفرم‌ها می‌توانند از محتوای مدیریت شهری بهره ببرند، افزود: اخیراً اختلاف‌نظرهایی با برخی پلتفرم‌ها پیش آمده و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود؛ مردم از این‌ها استفاده می‌کنند. موضوعی که ما در مدیریت شهری داریم یکی از بحث‌های پرکاربرد است. هم از جهت سوژه‌یابی و هم ارتقاء سطح شهرنشینی و رابطه متقابلی وجود دارد.

قائمی خاطرنشان کرد: اگر تولیدکنندگان محتوایی در فضای شبکه نمایش‌خانگی نسبت به مسائل مدیریت حوزه شهری توجه داشته باشند مقدار متنوعی از سوژه‌های مدیریت شهری وجود دارد که می‌تواند تبدیل به یک فرهنگ در جامعه شود؛ همان‌طور که برنامه‌سازی و سریال‌سازی برای به فرهنگ سازی استفاده درست از کمربند ایمنی، در خدمت قرار گرفت.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر درباره فرهنگ شهرنشینی ترویج کنیم این بسترها می‌توانند کمک رسان باشند و ما هم کاملاً استقبال می‌کنیم. در برنامه امسال اداره کل روابط عمومی شهرداری پیشنهاد اولیه‌ای را مطرح کرد که دنبال تولید پلتفرم بودیم و پلتفرم زیاد است و محتوا کم داریم؛ پس ما نباید به فکر راه‌اندازی پلتفرم باشیم.

قائمی همچنین به استمرار نمایشگاه رصتا اشاره کرد و گفت: امیدوارم شما این برنامه‌ای که برای اولین بار اجرا کردید در ادوار مختلف تکرار کنید و فراگیرتر شود و همه پلتفرم‌ها حضور داشته باشند و این مشارکت جمعی شکل بهتری بگیرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است