چرا اجرای تئاتر «بک تو بلک» سجاد افشاریان به تاخیر افتاد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۸

چرا اجرای تئاتر «بک تو بلک» سجاد افشاریان به تاخیر افتاد؟

سجاد افشاریان گفت: خیلی علاقه داشتم که با تئاتر «بک تو بلک» به مشهد بیایم که مجوز آن گرفته شده و تلاش می‌کنیم این تئاتر را در سال ۱۴۰۲ در مشهد به نمایش دربیاوریم.

به گزارش صبا، سجاد افشاریان بازیگر سینما و تئاتر در حاشیه اکران مردمی فیلم تئاتر «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» که شامگاه ۱۳ اسفندماه در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به این دلیل که اجرای تئاتر «بک تو بلک» در مشهد به تاخیر افتاد، تصمیم گرفتیم مشهد نخستین شهری باشد که اکران فیلم «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» را در آن برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به مشهد علایق شخصی دارد، افزود: در کودکی به مدت ۴ سال در مشهد زندگی کردم و برادرم نیز در مشهد به دنیا آمد، بنابراین عرق خاصی به مشهد داشته و مردم آن را دوست دارم.

افشاریان با اشاره به ادامه اکران‌های مردمی فیلم تئاتر خود در شهر‌های دیگر تصریح کرد: اکران این فیلم در شیراز، رشت، تهران، کیش و شهر‌های دیگر انجام خواهد شد که ۱۰۰ درصد عواید آن را به هموطنان زلزله‌زده خوی اختصاص خواهیم داد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر با بیان اینکه بعد از گذر از روز‌های سختی که همه پشت سر گذاشتند، تئاتر شرایط خوبی ندارد، عنوان کرد: ما هر کدام باید به سهم خود کاری کنیم، گیاهی بکاریم، نور و بذری باشیم و همه برای توسعه، آبادی و ایجاد فکر در جامعه تلاش کنیم که تئاتر بسیار آگاه‌کننده است. من همیشه امید داشتم و این روز‌ها به روز‌های پیش رو امیدوارتر هستم.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم باید کار کنیم، فیلم بسازیم و اجرا داشته باشیم. اگر فکر می‌کنیم هنرمند هستیم باید سنگ روی سنگ مملکت خودمان بگذاریم و هر کاری از دستمان برمی‌آید برای مردم خودمان انجام دهیم.

فیلم تئاتر «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» مربوط به پرمخاطب‌ترین تئاتر سال ایران است که اکران عمومی آن در مشهد با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد. عواید این اکران مردمی حدود ۴۰ میلیون تومان بوده که تمام آن به مردم زلزله‌زده خوی اختصاص پیدا خواهد کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است