مدیر فیلم‌نت با حضور در نمایشگاه رصتا به شایعات پایان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱

مدیر فیلم‌نت با حضور در نمایشگاه رصتا به شایعات پایان داد

علی سرتیپی مدیر فیلم‌نت با حضور در نمایشگاه رصتا به شائبه‌‌ها و شایعات پایان داد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، یکی از اتفاقاتی که در نمایشگاه امسال مطرح می‌شد عدم حضور دو یا سه پلتفرم بود که یکی از آنها «فیلم‌نت» بود.

تعداد محدودی از کانال‌های تلگرامی به این نکته اشاره کرده بودند که به نوعی این پلتفرم‌ها، نمایشگاه رصتا را تحریم کرده اند اما آمدنِ علی سرتیپی به عنوان مدیر فیلم‌نت به این شایعات پایان داد. او در گفت‌وگویی با ستاد خبری نمایشگاه اعلام کرد هیچ قهری در میان نیست و فقط دلیل نیامدن فیلم نت، عدم آمادگی برای حضور پرقدرت بوده است و دلیل دیگری نداشته است.

سرتیپی در آخرین روز نمایشگاه رصتا با بازدید از این نمایشگاه با مدیران برخی غرفه های حاضر در نمایشگاه دیدار کرد و توافقاتی را برای همکاری بیشتر با پلتفرم ها حاضر در نمایشگاه انجام داد.

او در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه در خصوص برگزاری این دست نمایشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: ما از هرگونه تعامل و ارتباط استقبال می‌کنیم؛ وقتی پلتفرم‌ها دور هم جمع می‌شوند و فضای اشتغال و کار فراهم باشد، اتفاقات خوبی می‌افتد. ما تلاش‌مان این است که بازار کار در حوزه پلتفرم‌ها رونق پیدا کند.

سرتیپی همچنین به تعامل با ساترا اشاره کرد که ما مثل بقیه پلتفرم‌ها با ساترا کار می‌کنیم؛ مشکلات همه‌جا هست اما خوشبختانه با تعامل و ارتباط با همدیگر پیش می‌رویم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است