پویش یک نهال یک زندگی با حضور خانواده‌های شهدا | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
خبر

پویش یک نهال یک زندگی با حضور خانواده‌های شهدا

فرهنگسرای کار و تعاون به منظورحفظ محیط زیست و ارتقای توسعه سلامت اجتماعی در جامعه و به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری پویش «یک نهال یک زندگی» را با حضور خانواده های شهدای منطقه 9برگزار می‌کند.

فرهنگسرای کار و تعاون به منظورحفظ محیط زیست و ارتقای توسعه سلامت اجتماعی در جامعه و به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری پویش “یک نهال یک زندگی” را با حضور خانواده های شهدای منطقه ۹برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ پویش “یک نهال یک زندگی” همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری با هدف تکریم آرمان‌های والای شهیدان و ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست و داشتن هوایی پاک برگزار می‌شود.

پویش “یک نهال یک زندگی” به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت اداره اجتماعی وفضای سبز شهرداری ناحیه ۱ منطقه ۹ در قالب ایستگاه فرهنگی به توزیع و کاشت نهال با حضور تعدادی از خانواده های شهدا منطقه برگزار می شود.

شهروندان برای حضور در برنامه می توانند به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند .

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است