شکست در جنگ نرم به‌دلیل عدم‌حمایت از هنرمندان دغدغه‌مند جبهه مقاومت است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
انسیه شاه‌حسینی در کارگاه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت:

شکست در جنگ نرم به‌دلیل عدم‌حمایت از هنرمندان دغدغه‌مند جبهه مقاومت است

انسیه شاه‌حسینی گفت: متاسفانه از هنرمندان و کسانی که در زمینه مقاومت دغدغه دار هستند به صورت جدی حمایت نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود که ما در بخش رسانه ضعیف عمل کنیم و در برابر این جنگ نرم شکست خورده باشیم


به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ نخستین جلسه کارگاه‌های آموزشی این رویداد در بخش عمومی برگزار شد. انسیه شاه‌حسینی کارگردان و فیلم‌نامه نویس با تدریس موضوع «زن و سینمای مقاومت» میزبان هنرمندان فیلمساز و علاقه‌مندان به این حوزه شد.
انسیه شاه‌حسینی سینماگر عرصه مقاومت با اشاره به شرایط کنونی و تلاش استکبار جهانی برای کمرنگ نشان دادن جبهه مقاومت گفت: این وظیفه هنرمند و رسانه است که با تلاش بیشتر و ساخت آثار قوی بتواند جبهه مقاومت را قوی‌تر از قبل به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: همچنین مسئولین کشور باید با دغدغه مقاومت خود را بیشتر عجین شوند و به‌ عنوان بازوهای پرتوان مقاومت عمل کنند. با بسترسازی و کارهای فرهنگی می‌توان در جبهه مقاومت پیشرو بود.
این سینماگر گفت: متاسفانه از هنرمندان و کسانی که در زمینه مقاومت دغدغه دار هستند به صورت جدی حمایت نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود که ما در بخش رسانه ضعیف عمل کنیم و در برابر این جنگ نرم شکست خورده باشیم. جهان برای امنیت خود نیازمند جبهه مقاومت است.
وی در ادامه گفت: در این سالها نیروهای فرهنگی کشور از جبهه مقاومت فاصله گرفتند و یا اولویت اول آنها نبوده است، که در نتیجه بستر فرهنگ سازی و رسانه آن بسیار کمرنگ شده است. در صورتی که کار فرهنگی همانند تیربارچی میدان جنگ در جبهه مقاومت می‌تواند عمل کند اما باید بستر آن فراهم شود که این اتفاق بسیار کم افتاده است.
هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درخلیج فارس در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۷اسفند برگزار خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است