«الهه نوبخت» رئیس هیأت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان» بیروت شد

به گزارش صبا، او که ماه گذشته برای سومین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین» با تهیه‌کنندگی فیلم مستند سینمایی «دروازه‌ی رؤیاها»  در بخش مسابقه «نسل‌ها» حضور داشت؛ پیش از این، داوری جشنواره‌های جهانی از جمله؛ جشنواره بین‌المللی فیلم «فیفوگ» در سوئیس، جشنواره بین‌المللی فیلم «مذاهب امروز»  در ایتالیا و جشنواره بین‌المللی فیلم «منا» در هلند نیز بوده است.
فیلم بلند مستند «دروازه‌ی رؤیاها» به کارگردانی «نگین احمدی» و به تهیه‌کنندگی «الهه نوبخت»، در دومین اکران بین‌المللی خود در بخش مسابقه «مستند بلند» در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان»‌ بیروت نیز حضور دارد.
«دروازه‌ی رؤیاها» در ادامه حضورهای جهانی خود در سومین حضور بین‌المللی خود، در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کاسموراما»در شهر تورندهایم درکشور نروژ روی پرده می‌رود.
ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم »زنان بیروت» با آثاری از کارگردانان کشورهای مختلف در چندین بخش از جمله؛ بخش مسابقه «فیلم‌های بلند داستانی»، بخش مسابقه «مستند بلند»، بخش مسابقه «فیلم‌های کوتاه مستند و انیمیشن» و همچنین نشست‌های تخصصی از روزهای 14 تا 20 اسفند ماه جاری (۵ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۳) در شهر بیروت در لبنان برگزار می‌شود.