مشت زنی موفق در رینگ جدول گیشه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵

مشت زنی موفق در رینگ جدول گیشه

«کرید ۳» با افتتاحیه بسیار خوب ۵/ ۵۸ میلیون دلاری در سه روز آخر هفته آمریکای شمالی، صدرنشین جدول گیشه نمایش شد.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، مایکل جردن بازیگر نقش اصلی این اکشن ورزشی خانوادگی، کارگردان آن هم بوده است. داستان فیلم دنباله‌ای بر ماجرا‌های دو قسمت قبلی آن است و یک بار دیگر کاراکتر آدونیس کرید جوان (جردن) را به داخل رینگ می‌کشاند.

این فرنچایز موفق ورزشی اسپین آفی بر مجموعه بلاک باستر «راکی» سیلوستر استالونه به حساب می‌آید. استالونه که در قسمت‌های قبلی این درام ورزشی بازی داشت، غایب اصلی گروه بازیگران قسمت تازه است.

کمپانی برادران وارنر ۷۵ میلیون دلار صرف تولید «کرید ۳» کرده و از آن به عنوان کاری پرفروش اسم می‌برد. در کنار افتتاحیه خوب آمریکای شمالی، نمایش عمومی فیلم افتتاحیه بین المللی بالای ۳۰ میلیون دلاری را به همراه داشته است. فروش سه روزه ۱۰۰ میلیون دلاری جهانی «کرید ۳»، به معنی پرسود بودن آن برای تهیه کنندگانش است.

در کنار «کرید ۳»، دو فیلم جدید دیگر هم در تعطیلات آخر هفته به روی پرده سینما‌های آمریکای شمالی رفت. «شکارچی شیطان» با حال و هوای ترسناک خود، افتتاحیه‌ای ۱۰ میلیون دلاری داشت و در ردیف چهارم جدول گیشه نشست. این انیمیشن ژاپنی در سرزمین مادری فروش بسیار بالایی داشته است.

کمدی اکشن ماجراجویانه و جاسوسی «عملیات فورچین» هم افتتاحیه بسیار پائین ۳ میلیون دلاری را تجربه کرد تا ردیف هفتم جدول را به خود اختصاص دهد. داستان فیلم در رابطه با یک جاسوس کارکشته (جیسن استاتام) است که باید مانع از فعالیت‌های خرابکارانه مرد مرموزی (هیو گرانت) شود که به دنبال تولید و فروش یک سلاح مرگبار هسته‌ای است.

ردیف دوم و سوم جدول را «آنت من و زنبور: کوانتومی» و «خرس کوکائینی» با فروش‌هایی ۵/۱۲ و ۱۱ میلیون دلاری اشغال کردند. فروش کلی این دو فیلم در آمریکای شمالی به ۱۸۷ و ۴۱ میلیون دلار رسیده و هر دو لقب کار‌هایی پرفروش را گرفته اند.

در ردیف پنجم و ششم جدول «انقلاب مسیح» و «آواتار: مسیر آب» با فروش‌هایی ۵/۸ و ۵/۳ میلیون دلاری قرار گرفته اند. فروش کلی آمریکای شمالی این دو فیلم هم هم اکنون به رقم‌های ۳۰ و ۶۷۱ میلیون دلار رسیده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است