حکم وزارت ارشاد برای «علی نصیریان» و سایر اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره آیینی و سنتی

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاست‌گذاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی روز گذشته یکشنبه (چهاردهم اسفند) طی احکام جداگانه‌ای اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری را معرفی و منصوب کرد.

در این مراسم که با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و رییس جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی و احمد جولایی، دبیر بیست‌ویکمین دوره این جشنواره برگزار شد، علی نصیریان، داوود فتحعلی‌بیگی، غلامرضا منتظری، حسن قنادیان، محمدباقر قهرمانی و هوشنگ جاوید به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی معرفی شدند.

متن حکم به شرح زیر است:«نمایش ایرانی درّ گرانقدر گنجینه هنر ایرانی است. گنجینه ارزشمندی که قرن‌هاست زیباترین و ناب‌ترین آفریده‌های هنرمندان بزرگ و نیک نام این سرزمین را در خود دارد. بر ماست که این سرمایه گران‌سنگ را قدر دانسته و در پویایی و پایایی آن به قدر توان و شاید بیش از آن بکوشیم.موجب خرسندی و سپاس است که با حضور و همراهی ارزشمندتان به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی» یاریگر ما در این رویداد فاخر ملی هستید.امید که با حضور و همراهی شما و ارائه پیشنهادات سازنده و اثرگذار شاهد برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد هنری ارزشمند باشیم.از پروردگار مهربان برای شما پیروزی و سربلندی آرزو دارم.»

گفتنی است بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.