نمایش «من شگفت انگیز» در مرکز طبی کودکان اجرا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۹

نمایش «من شگفت انگیز» در مرکز طبی کودکان اجرا شد

گروه تئاتر «من شگفت انگیز» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به مناسبت نیمه شعبان در مرکز طبی کودکان به اجرای نمایش پرداختند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «من شگفت‌انگیز» (بدن ما) بر اساس طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» تولید و برای اجرا در مراکز درمانی بازتولید شده است.

این نمایش در مورد پسر بچه‌ای است که به سبب بی‌توجهی به نکته‌های بهداشتی بیمار شده است. پزشکی به صورت نمایشی وارد بدن پسر بچه‌ی بیمار می‌شود و با گلبول سفید و ویروس (عروسک‌ها) مواجه می‌شود و با کمک ویتامین‌ها ویروس را شکست می‌دهد.

«من شگفت‌انگیز» به نویسندگی و کارگردانی نیلوفر سیاری با الهام از یکی از درس‌های علوم پایه چهارم ابتدایی از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

نیلوفر سیاری و رضا کیایی بازیگران این نمایش هستند و رضا کیایی نوازندگی و آهنگ‌سازی نمایش «بدن ما» را بر عهده دارند.

همچنین علیرضا حسین‌پور و نیلوفر سیاری به عنوان عروسک‌سازان نمایش «من شگفت‌انگیز» و نیلوفر سیاری به عنوان سازنده دکور با این نمایش همکاری دارند.

در این برنامه که بعدازظهر روز یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ برای کودکان بستری در مرکز طبی کودکان انجام شد، انسیه موسویان مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری، قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و سعید زین‌العابدینی معاون مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری حضور داشتند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است