«چشم به راه» و «آمد بهار جان‌ها» روی آنتن رادیو سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶

«چشم به راه» و «آمد بهار جان‌ها» روی آنتن رادیو سلامت

همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، شبکه رادیویی سلامت، ویژه برنامه «چشم به راه» و «آمد بهار جان‌ها» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا، ویژه برنامه «آمد بهار جان ها» شبکه رادیویی سلامت به تهیه کنندگی «ملیحه کاظمی» سه شنبه – ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۱۷ تا ۳۰/۱۸، با موضوع «بهترین هدیه ی تولد از نظر شما چیه؟» از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

«آمد بهار جان‌ها» دارای بخش‌های متنوع و مختلفی است از جمله قرار، حرف آخر، میلاد و بخش‌های نمایشی و طنز؛ که در بخش «آخرین منجی» به سیره نبوی با تضمین از دیوان عطار پرداخته می‌شود؛ در بخش «کامتو شیرین کن» گزارشی از زایشگاه و محضرهای عقد و ازدواج پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «چشم به راه» به تهیه کنندگی «نازیلا نظمی» با محوریت «سازندگی انتظار» پخش می‌شود که «اتاق انتظار»، «روایت انتظار»، «نفس های انتظار»، «۹ ماه انتظار»، «شوق دیدار» و«عیادت» از جمله بخش‌هایی این برنامه است که روز چهارشنبه با اجرای «فیروزه آدابی» از ساعت ۱۰ صبح روی آنتن رادیو سلامت می‌شود.

 ویژه برنامه «چشم به راه» و «آمد بهار جان ها» روزهای سه شنبه و چهارشنبه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های رادیو سلامت می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است