بازدید تهیه‌کنندگان و بازیگران ژاپنی فیلم «معجزه‌ بناسان» از گروه سینمایی هنر و تجربه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۴

بازدید تهیه‌کنندگان و بازیگران ژاپنی فیلم «معجزه‌ بناسان» از گروه سینمایی هنر و تجربه

بازیگران و عوامل ژاپنی فیلم سینمایی «معجزه‌ی بناسان» از گروه سینمایی هنر و تجربه بازدید کردند و در جریان روند و شکل اکران این فیلم قرار گرفتند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنروتجربه؛ در جریان این بازدید محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنروتجربه ضمن خوشامدگویی به عوامل فیلم سینمایی «معجزه‌ی بناسان» به شعار فیلم و هدف اصلی آن پرداخت و گفت: این فیلم با موضوع ترویج صلح در جهان، قصد دارد شعارش را به جهان انتقال دهد.

شیزوکو سویا یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم «معجزه‌ی بناسان» با ابراز خوشحالی از حضورش در ایران و اکران این فیلم گفت: بسیار خوشحالم این فیلم مراحل پایانی خود را طی کرد و به نتیجه رسید. این اثر، کارگردانی بسیار سختی داشت. من عضو یک سازمان مرد ‌نهاد صلح هستم و قرار نبود هنرپیشه شوم اما در کاری که به آن اعتقاد داشتم شرکت کردم و امیدوارم بتوانیم پیام فیلم را به جهان برسانیم.

این فعال صلح و هنرمند ژاپنی با بیان اینکه «ایران» قرار است پیام فیلم «معجزه‌ی بناسان» را به مردم جهان برساند تاکید کرد: به نظرم این فیلم با نظر خداوند ساخته شده و فکر و ایده را خدا در ذهن آقای احمدزاده گذاشته است. در زمانی که دنیا در حال گذراندن شرایط بسیار سخت قرار دارد، اکران این فیلم می‌تواند برای مخاطبان بسیار مفید باشد و آنها را آگاه کند.

نوریوکی آساکورا سازنده موسیقی متن فیلم نیز گفت: بسیار خوشحالم در این جمع حضور دارم. من از کشوری آمدم که به یکی از قربانیان اصلی جنگ معروف است. علاقه‌ای که شما برای نمایش این فیلم در ایران دارید بسیار قابل تقدیر است و اینکه شما در این راه قدم برداشته‌اید برای من بسیار جذاب است.

ریکو کوندو یکی از تهیه‌کنندگان ژاپنی فیلم نیز گفت: فاصله فیزیکی ما با هم بسیار زیاد است اما به نظرم اگر انسان‌ها همدیگر را بفهمند، «صلح» ایجاد می‌شود. مطمئنم نتیجه کار را دریافت کردیم. امروز یک اتفاق جدیدتری رخ می‌دهد که می‌تواند ما را خوشحال‌تر کند. این تلاش‌ها همه در راستای یک موضوع، آن هم «صلح» است.

حبیب احمدزاده کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «معجزه‌ی بناسان» نیز با اشاره شعار و پیام اصلی فیلم گفت: در روند ساخت این فیلم، قلب‌ها یکدیگر را پیدا کردند حتی در زمان اکران. این فیلم در نوع خود بسیار عجیب و غریب است اما در نهایت در مورد صلح صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: چند فرهنگ مختلف در کنار یکدیگر اما با یک هدف مشترک وارد یک نبرد برای معرفی «صلح» شدند نه برای معرفی فیلم. نبرد با درون خودمان، شروع بسیار خوبی است. نام فیلم چندین بار تغییر کرد تا در نهایت به اسمی برسیم که ماندگار شود.

این کارگردان و تهیه‌کننده بیان کرد: ما امانت‌دار هر اثر هنری هستیم پس باید به بهترین شکل ممکن ساخته و به نتیجه برسد. همین که پس از اتمام فیلم در ذهن مخاطب این جمله شکل بگیرد (پس معجزه من چیست؟) ما به حداقلی از هدف خود رسیده‌ایم.

در این نشست حبیب احمدزاده کارگردان و تهیه‌کننده «معجزه‌ی بناسان»، نوریوکی آساکورا، شیزوکو سویا، کازومیرو تسویا، ریکو کوندو، محمود بنکدارنیا بازیگر و مترجم، محمد طیب سرپرست و همکاران گروه سینمایی هنروتجربه حضور داشتند.

فیلم سینمایی «معجزه‌ی بناسان» از سوم اسفند در گروه سینمایی هنروتجربه اکران شده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000