آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «دوار» برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «دوار» برگزار شد

آیین افتتاحیه اکران و نمایش ویژه فیلم سینمایی «دوار» به کارگردانی میثم حسن‌زاده شب گذشته (15 اسفندماه) با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سالن شماره دو پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنروتجربه؛ میثم حسن‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «دوار» ضمن خوشامدگویی و تشکر از حاضرین در سالن گفت: علیرضا علویان تهیه‌کننده اثر بابت حضور نداشتن در این برنامه عذرخواهی کردند.
وی ادامه داد: در ابتدا از همکاران گروه سینمایی هنروتجربه که کنار فیلم ایستادند تشکر می‌کنم که از هیچ کمکی دریغ نکردند. «دوار» فیلم بسیار سختی بود. در اصل ساخت اثر غیرخطی در ایران کار بسیار دشواری است.
میلا خزاعی یکی از بازیگران فیلم «دوار» نیز بیان کرد: تشکر می‌کنم از اینکه در این مراسم حاضر شدید. اتفاق درست این فیلم، حضورش در هنروتجربه بود. «دوار» با بودجه محدود و کاملا تجربی ساخته شده است. سپاسگزارم که به تماشای این اثر نشستید.


مهسا اکبرپور بازیگر دیگر فیلم «دوار» نیز گفت: بسیار خوشحالم که در این شرایط ما را تنها نگذاشتید و در این سالن حاضر شدید. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.
پیام آزادی آهنگساز فیلم «دوار» ضمن تشکر از میثم حسن‌زاده گفت: کارگردان به من اعتماد کرد. روایت زندگی یک موزیسین کار بسیار سختی بود. موسیقی یکی از کاراکترهای فیلم محسوب می‌شد. چالش بسیار بزرگی بود که خوشبختانه به اتمام رسید.
احسان شیبانی تدوینگر فیلم «دوار» نیز بیان کرد: سپاسگزارم که برای تماشای «دوار» آمدید. امیدوارم از تماشای فیلم لذت ببرید.
حسن‌زاده در پایان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه فیلم «دوار» توسط یکی از کمپانی‌های بزرگ هالیوود خریداری شد. همچنین این فیلم در بازار فیلم کن در سال آینده حضور خواهد داشت.
در این مراسم که با استقبال خوب علاقمندان همراه شده بود علاوه بر بازیگران و سازندگان فیلم هنرمندانی همچون الهام اخوان (بازیگر)، نیما اقلیما (فیلمنامه‌نویس و کارگردان)، تینو صالحی (بازیگر)، حمید خزاعی (خواننده)، حسام سامری‌زاده (فیلمنامه‌نویس)، امیر میری (بازیگر)، مهوش وقاری (بازیگر پیشکسوت)، دکتر سیاوش طیب طاهر (منتقد؛ نویسنده و کارگردان تئاتر)، نوید غنایی (صداگذار و تدوینگر سینما)، مهران مرادی (بازیگر تئاتر و سینما) و علیرضا دیلمی (بازیگر) حضور داشتند.

فیلم سینمایی «دوار» به کارگردانی میثم حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی علیرضا علویان از ۱۷ اسفند در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر تجربه اکران می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ میلاد موزیسینی است که فراموشی دارد. او برای اینکه بیماری فراموشی برایش مشکل‌ساز نشود تمام برنامه‌های زندگی‌اش را بوسیله یادآوری‌های آلارم گوشی‌اش تنظیم کرده است. قصه از جایی در خاطر میلاد شکل می‌گیرد که مهسا نامزدش رفته؛ او به دنبال کشف ماجراست در این بین میلاد مدام خود و سرنوشتش را با مِری کوری خواننده معروف گروه کویین مقایسه می‌کند.
میلاد خزاعی، مهسا اکبرپور، راحیل کافی، رضا سنایی و مصطفی امیری بازیگران «دوار» هستند.
علاقمندان برای تماشای فیلم «دوار» می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت، برای تماشای این فیلم بلیت تهیه کنند. این فیلم دارای رده‌بندی سنی است و برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است