نمایشگاه رصتا پلتفرم‌ها را زیر یک چتر واحد جمع کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری:

نمایشگاه رصتا پلتفرم‌ها را زیر یک چتر واحد جمع کرد

معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری گفت: مزیت تعدد پلتفرم‌ها، رقابتی است که بین آنها ایجاد شده است و باعث ارتقا کیفیت محصولات سکوهای دارای مجوز از ساترا شده است.

 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (رصتا)، پرهام‌فر، معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری که در آخرین روز نمایشگاه رصتا از نمایشگاه بازدید کرده بود، گفت: ما همیشه مخاطب رسانه‌های فراگیر بوده‌ایم و از آن‌ها استفاده کرده‌ایم، لذا این فضای نمایشگاهی باعث شد ما همه آن‌ها را زیر یک چتر واحد ببینیم. نکته مهم برای من این بود که همه این پلتفرم‌ها یک مرکزیتی دارند یعنی از ساترا مجوز گرفته‌اند و در آن قالب فعالیت می‌کنند. همه کارهای دستگاه‌های دولتی نمی‌تواند توسط شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی انجام شود و ما نیازمند یکسری رسانه‌های خصوصی هستیم که با مجوز کار می‌کنند، تخصصی هستند و می‌توانند مخاطب خاص جذب کنند که ساترا متولی این حوزه است.

وی افزود: رقابتی که در این فضا شکل گرفته است می‌تواند در بحث کیفیت تاثیر مثبتی داشته باشد. مزیت تعدد پلتفرم‌ها، رقابتی است که با هم دارند. در این چند سال اخیر همه ما مخاطب این رسانه‌ها بوده‌ایم اما نمی‌دانستیم که یک مرکزیتی دارند و می‌توانند همه آن‌ها را در یک جا ببینیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است