ایجاد همدلی و‌ سامان‌بخشی به امور رفاهی سینماگران؛ چشم‌انداز مدیرعامل جدید «خانه سینما» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶

ایجاد همدلی و‌ سامان‌بخشی به امور رفاهی سینماگران؛ چشم‌انداز مدیرعامل جدید «خانه سینما»

در حکم مدیرعامل جدید خانه سینما، به نقش مهم او در ایجاد همدلی در جامعه سینمایی، سامان بخشی به امور رفاهی سینماگران و ایجاد زمینه‌های بهبود وضعیت جامعه سینماگران ایران و ارتقای جایگاه اجتماعی «خانه سینما» تاکید شده است.

به گزارش صبا، امروز حکم رئیس هیات مدیره به مدیرعامل جدید خانه سینما از سوی سایت جامعه اصناف سینمایی رسانه‌ای شد.

بر اساس این خبر، در حکم محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات مدیره خانه سینما چنین آمده است:

سرکار خانم مرضیه برومند

 با سلام و احترام؛

    نظر به دانش سینمایی، سوابق ارزنده و تجربیات قابل تحسین شما در حوزه های مختلف هنر و استناد مصوبه هیأت مدیره خانه سینما و به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان مدیر عامل «جامعه اصناف سینمای ایران» منصوب می نمایم.

    سینمای ایران بیش از هر زمانی نیازمند همدلی و یکپارچگی است که برای این منظور لازم است ارتباط موثری بین مدیران خانه و مسئولین اصناف و دستگاه های دیگر برقرار شود. همچنین سامان بخشی به امور رفاهی سینماگران و ایجاد زمینه های بهبود وضعیت جامعه سینماگران ایران و ارتقای جایگاه اجتماعی «خانه سینما» جزو برنامه‌های هیئت مدیره است که بی شک نقش سرکارعالی در این مسیر بسیار مهم است.

   بر خود لازم می‌دانم از تلاش های فراوان و ارزشمند جناب آقای منوچهر شاهسواری که در یکی از سخت‌ترین دوران مدیریت خانه سینما حضور مدبرانه و دلسوزانه‌ای داشتند، تشکر و قدردانی کنم. برایتان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است