امضای تفاهمنامه همکاری بنیاد روایت فتح با ۵ استان کشور | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۶
در هقدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری بنیاد روایت فتح با ۵ استان کشور

تفاهمنامه‌ همکاری بنیاد فرهنگی روایت فتح در چارچوب شناسایی و کشف استعدادهای استانی با پنج استان کشور امضا شد.

به گزارش صبا، این تفاهم‌نامه‌ها سه‌شنبه شب میان سیدمحمدیاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، سپاه قدس گیلان و سپاه کربلا مازندران در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به امضا رسید.

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ماموریت بنیاد برای تولیدات فاخر استانی اظهار داشت: کنگره‌های شهدا بستری فراهم کرده تا همه ظرفیت‌ها و امکانات دست به دست هم داده و برای پاسداشت نام و یاد شهدا قدم برداریم.

سیدمحمدیاشار نادری افزود: اگر با بضاعت و همکاری خود در خانواده روایت فتح همه امکانات خود را بسیج می کردیم شاید توانایی تولید سالی دو اثر داشتیم و بسیج و سپاه اهتمام جدی دارند تا تولیدات سینمایی ما افزایش یابد.

وی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر جهش صددرصدی تولیدات سینمایی بنیاد روایت فتح گفت: در سال گذشته و امسال آثار دفاع مقدس از مهجوریت خارج شد و حدود ۹ اثر جشنواره امسال فجر مربوط به آثار دفاع مقدس بود که امید است رو به افزایش برود.

نادری با اشاره به حمایت بنیاد روایت فتح از ۵۸ اثر سینمایی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند با هم افزایی و کمک و پشیتبانی فرماندهان سپاه استانی بتوانیم برای ۱۴۰۲ حداقل پنج اثر سینمایی با موضوع شهدای شاخص استانها، فرماندهان محوری و رویدادهای حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این استان ها تولید کنیم.

وی افزود: هشت هزار شهید در استان داریم که می شود برای تک تک آنها فیلم ساخت.

بنیاد روایت فتح دو سال است در زمینه تولید سینمایی فاخر در استان ها فعالیت می کند و با همه استان ها مذاکراتی شده و سه شنبه شب با پنج استان تفاهمنامه استانی به ثبت رساند.

فیلم های فاخر استانی که قرار است در استان ها ساخته شود به این دلیل است که استعدادهای که در استان ها شناسایی و کشف می شود زیر پوشش بنیاد روایت فتح قرار گیرند.

منبع: ایرنا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است