ناو شهید رودکی آماده برپایی اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت شد / پخش از شبکه افق | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۶
اقدامی متفاوت و منحصر به فرد در جشنواره‌های سینمایی

ناو شهید رودکی آماده برپایی اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت شد / پخش از شبکه افق

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت عصر امروز روی ناو شهید رودکی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش صبا، ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی شناوری سنگین، چند منظوره و دوربرد است که قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع هواپیما، پهپاد و سامانه های موشکی، پدافندی و راداری را دارد. این ناو جنگی که عصر امروز میزبان اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خواهد بود از سوی ستاد برگزاری جشنواره آماده شده است.

ستاد برگزاری جشنواره فیلم مقاومت با تلاش‌های شبانه روزی در حال آماده سازی این ناو جنگی برای میزبانی از مهمانان اختتامیه جشنواره روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بودند.

دیواره‌های طرفین ناو شهید رودکی با تلفیق پرچم‌های قدی و ایستاده ایران و پرچم‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت محصور و دکور اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای میزبانی از مهمانان خود نصب و آماده سازی شده است.

گروه طراحی دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت نیز پس از ساعت‌ها تلاش برای نصب و راه اندازی آن دقایقی پیش کار آن را به پایان رساندند و آماده میزبانی از مهمانان خود شدند.

ناو شهید رودکی که مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت روی آن برگزار می‌شود با همراهی و پشتیبانی ناوچه های نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس حرکت کرده است.

بسیج دریایی خلیج فارس برای همراهی ناو شهید رودکی به عنوان محل برپایی مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت به راه افتاده و قایق‌ها و لنج‌های مردمی بهمراه ناوچه‌های سپاه پاسداران برای همراهی و پشتیبانی از ناو حامل هنرمندان، اساتید و مهمانان شرکت کننده در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به راه افتادند و با گشت دریایی خود با چراغ‌های نورانی به نوعی مهمان نوازی کردند.

مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به صورت مستقیم از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

واحد سیار شبکه افق سیما برای پوشش زنده و مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره روی ناو شهید رودکی مستقر شده است و آماده است تا لحظه‌ به لحظه رویدادهای مربوط به جشنواره را پوشش رسانه‌ای دهد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است