حمله مدعیان حقوق کودک به سری جدید «کودک شو» / تعهد به مخاطب برای «پژمان بازغی» شعار نبود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵

حمله مدعیان حقوق کودک به سری جدید «کودک شو» / تعهد به مخاطب برای  «پژمان بازغی» شعار نبود

آغاز اجرای سری جدید «کودک‌شو» از نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) و اعلام تداوم این حضور در ایام نوروز و رمضان، با استقبال خانواده‌ها و کودکان مواجه شد و به همین میزان، مدعیان دروغین حقوق کودک را نگران کرد!

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، آغاز اجرای سری جدید «کودک‌شو» از نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) و اعلام تداوم این حضور در ایام نوروز و رمضان، با استقبال خانواده‌ها و کودکان مواجه شد و پس از مدت‌ها رکود در ادامه روند تولید برنامه‌های تاک‌شوی پربیننده، سازندگان این برنامه با اقدامی هوشمندانه توانستند در ایجاد رونق در رسانه ملی سهیم باشند.

اما بیشترین نمره را در پخش سری جدید «کودک‌شو» باید در بازگشت دوباره «پژمان بازغی» دید. این بازیگر و مجری با این حضور ثابت کرد که برایش کودک و خانواده یک دغدغه است و حضور در رسانه را برای خدمت به مخاطبانش، فارغ از همه حرف و حدیث‌ها و جنجال‌آفرینی‌ها، و تلاش‌های ادامه‌دار لشکر سایبری، ارجح می‌داند و به خواست مخاطبش احترام می‌گذارد.

از شروع پخش «کودک‌شو» به تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری‌نیا، همان‌طور که در هر رویداد دیگری در ماه‌های اخیر، حمله و فحاشی! به هنرمندان در دستور کار لشکر سایبری قرار گرفت، اینجا هم بازغی با رویکرد همراهی کاربران در فضای مجازی مورد هدف واقع شد.

وقتی پیمان جبلی در یکی از سخنرانی‌های اخیرش رسما اعلام کرد که صدا و سیما هنرمندان مردمی را در آغوش می‌گیرد، این سخن بسیار برای طیف‌هایی که در آرزوی جدایی هنرمندان از مردم به سر می‌برند، گران آمد و حالا، آنها این رفتار غیراخلاقی را علیه هنرمندی که باید تمرکزش، کیفیت کار روی آنتن باشد، ادامه می‌دهند.

نکته متناقض ماجرا اینجاست که وقتی زمان حمله به یک چهره محبوب می‌رسد، لشکرکشان سایبری، شعارهایشان در زمینه حقوق کودک و حقوق خانواده را فراموش می‌کنند و زیر پا می‌گذارند.

این پرسش همچنان مطرح است که آیا کودک ایرانی و خانواده‌ها حق دیدن یک برنامه شاد را ندارند؟

«کودک‌شو» برنامه‌ایست که کماکان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیماست و مطالبه پخش آن با اجرای «پژمان بازغی»، حق مخاطبان آن است. در این راستا، باید به سازندگان این برنامه و به ویژه بارغی تبریک گفت و حضور متعهدانه او را ستود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است