برپایی جشنواره مقاومت در خلیج‌فارس، یک پیام ویژه به برخی همسایگان عربی بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۱
محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با صبا:

برپایی جشنواره مقاومت در خلیج‌فارس، یک پیام ویژه به برخی همسایگان عربی بود

تهیه‌کننده مجرب سینما به شاخصه‌های مهم جشنواره هفدهم مقاومت اشاره کرد و گفت: برپایی جشنواره در خلیج فارس یک پیام برای برخی از همسایه‌های ما داشت که هر از گاهی، از نامی جعلی برای خلیج فارس استفاده می‌کنند...

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، با بیان اینکه هنر هفتم مجددا به سمت سینمای مقاومت و دفاع مقدس متمایل شده است، گفت: حضور ۹ فیلم از ۲۲ فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهد که سینما به ساخت فیلم‌های دفاع مقدسی روی آورده است. این اتفاق بسیار خجسته است که باید با دیده احترام و ستایش به آن نگاه کرد. جشنواره فیلم مقاومت نیز در این میان با فرمتی جدید کار خود را انجام داد.

او افزود: من جشنواره دوره هفدهم را یکی از موفق‌ترین ادوار جشنواره مقاومت در تمامی دوره‌ها می‌دانم. حداقل باید بگویم از ابتدای دهه هفتاد تا به حال چنین جشنواره خوبی برگزار نشده بود. البته بخش عمده‌ای از این موفقیت وام گرفته از کمک‌های موسسه روایت فتح است. به ویژه در امر تولید، که موسسه روایت فتح اقدامات و همراهی‌های بسیار خوبی انجام داده است.

تهیه کننده فیلم‌های سینمایی «پرواز در شب» و  «پاداش سکوت»  بیان کرد:  موفقیت جشنواره مقاومت در این دوره نوید این را می دهد که دوره بعدی اتفاقی به مراتب بهتر را شاهد باشیم چون همانگونه که گفتم حمایت در تولید سبب رشد کمی و کیفی آثار خواهد شد

علی اکبری درباره برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در خلیج فارس اینگونه توضیح داد: برگزاری جشنواره به صورت تکراری و در پایتخت نه تنها جذابیتی ندارد بلکه موجب دافعه نیز خواهد شد اما برگزاری روی آب های خلیج فارس جذابیت بسیاری به همراه دارد. این مسئله را حتی در حضور حاضران در این جشنواره می‌شد مشاهده کرد. همچنین تاثیر گذاری و جریان سازی برگزاری یک جشنواره سینمایی روی آب های خلیج فارس مطمئناً تاثیرات بین المللی بسیاری به همراه خواهد داشت.

این تهیه کننده در خاتمه تاکید کرد: برگزاری جشنواره در خلیج فارس یک پیام برای برخی از همسایه‌هایی داشت که هر از گاهی از نامی جعلی برای خلیج فارس به‌کار می‌ برند؛ آن هم اینکه این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000