همایش بزرگ خانه مداحان اهل بیت برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
با حضور ۲۰۰ تن از ذاکران، شعرای آیینی و روحانیون در مشهد مقدس

همایش بزرگ خانه مداحان اهل بیت برگزار شد

همایش بزرگ مداحان با عنوان سرمشق فاطمی در عرصه ستایشگری، در راستای لبیک به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص نقش مداحان در عرصه ‎جهاد تبیین با حضور ۲۰۰ تن از ذاکران، شعرای آیینی، روحانیون و فعالان عرصه ستایشگری در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش صبا، در این همایش که به همت خانه مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد، جهاد تبیین در شعر، نوحه و سرود، تبیین فضای رسانه‌ای، اخلاق مداحی و هم اندیشی مداحان جوان و پیشکسوتان این عرصه از جمله موضوعاتی بود که مورد بررسی و مداقه قرار گرفت.

آقایان حجج الاسلام راشد یزدی، ‎شهاب مرادی، حاج منصور ارضی، حاج حسین سازور، ‎مهندس خالدی (معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوای مرکز ملی فضای مجازی)، دکتر ‎علی بهادری جهرمی (سخنگوی محترم دولت) از جمله سخنرانان این همایش بودند.

تجلیل از پیشکسوتان عرصه ستایشگری از جمله برنامه‌های این همایش بود که در این برنامه از مقام شاعر فقید ‎مرحوم حاج سید رضا موید و همچنین آوای ماندگار آستان قدس رضوی ‎حاج سید جعفر ماه رخسار تجلیل به عمل آمد.

گردهمایی مداحان در رواق امام خمینی (ره) در چهارشنبه و پنجشنبه (۱۰ و ۱۱ اسفند ماه) برگزار و بیش از بیست نفر از ستایشگران اهل بیت (ع) در آن به مدیحه سرایی و مداحی پرداختند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است