بزرگان سینما در «کانال تاریخ» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰

بزرگان سینما در «کانال تاریخ»

شبکه تلویزیونی تاریخ (هیستری چنل) برای برنامه های تازه اش از تعدادی از ستارگان سینما دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار صبا، بازیگران مطرحی، چون کوین کاستنر، برادلی کوپر و مورگان فریمن از جمله همکاران جدید این شبکه هستند.  منابع نزدیک با شبکه تاریخ می‌گویند این هنرمندان در تولید چند مستند جنجالی و پرسروصدا با این شبکه همکاری خواهند کرد.

این همکاری مشترک پرسروصدا بخشی از برنامه‌های وسیع کانال تاریخ برای ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است. اعلام نام این ستارگان مشهور در حالی است که مدیران شبکه تاریخ وعده داده اند که بزودی نام تعداد دیگری از هنرمندان را نیز اعلام خواهند کرد.

پل بوسیه ری از مدیران شبکه تاریخ می‌گوید: «هدف اصلی ما با این تحول بزرگ رسانه‌ای این است که بتوانیم باز هم حجم بیشتر و انبوه تری از تماشاگران علاقمند را جذب خود کنیم. این علاقمندان طیف وسیعی از کسانی را دربرمی گیرد که خواهان مستند‌هایی در زمینه‌ها و رشته‌های گوناگون هستند و سراغ تنوع را در این ژانر معروف می‌گیرند. با کمک چهره‌های نامی دنیای هنر، به دنبال گسترش باز هم بیشتر محتویات مختلف و متفاوت هستیم تا دنیای تازه‌تر و بزرگتری را در معرض دید تماشاگران علاقمند قرار دهیم.»

بنابراین گزارش، کوین کاستنر تهیه کننده مجموعه‌ای هشت اپیزودی به نام غرب کوین کاستنر» خواهد بود. داستان مجموعه در ارتباط با چگونگی شکل گیری تاریخ آمریکا و تاثیر غرب وحشی بر جامعه امروزی ان است.

مینی سریالی که توسط برادلی کوپر تهیه می‌شود، «اف دی آر» نام دارد و نوعی درام زندگی نامه‌ای درباره بخشی از سال‌های زندگی و فعالیت سیاسی روزولت رئیس جمهور وقت آمریکاست.

مورگان فریمن هم تهیه کننده «وطن پرستان سیاه پوست: نبرد ۷۶۱» است. این مستند دو ساعته داستانی از روز‌های تلخ جنگ جهانی دوم را تعریف می‌کند.

شخصیت‌های اصلی این مستند جنگی، اولین سیاه پوستانی هستند که خودشان را به جبهه‌های جنگ رسانده و از خود رشادت‌های مختلفی را به نمایش گذاشتند.

به گفته فریمن: «کمتر کسی چیزی درباره میهن پرستان سیاه پوستی می‌داند که با اهدای جان و اعضای بدن خود، به مقابله با فاشیزم برخاستند. با این مستند تکان دهنده، قصد داریم چهره‌های قهرمانی را به نمایش گذاشته و معرفی کنیم که غبار تاریخ و بی توجهی مسئولان دولتی باعث فراموشی نامشان شده است.»

هنوز زمانی برای تولید و پخش این مجموعه‌های تاریخی پرسروصدا تعیین و اعلام نشده است و مشخص نیست خود بازیگران به عنوان راوی با آن همکاری دارند یا فقط تهیه کنندگان آن‌ها هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000