میزبانی پنج استان کشور از نشست تخصصی «پنج گنج نظامی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
امروز و فردا به مناسبت بزرگداشت نظامی گنجوی صورت می‌گیرد

میزبانی پنج استان کشور از نشست تخصصی «پنج گنج نظامی»

همزمان با روز بزرگداشت نظامی گنجوی، نشست تخصصی پنج گنج نظامی، ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه در ۵ استان کشور برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با روز بزرگداشت نظامی گنجوی، نشست تخصصی پنج گنج نظامی، ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه در ۵ استان کشور برگزار می‌شود.

بر این اساس استان آذربایجان شرقی ۲۱ اسفند ماه میزبان همایش بزرگداشت حکیم نظامی با حضور اساتید مطرح نظامی شناس و نظامی پژوه خواهد بود. رونمایی کتاب مجموعه مقالات در خصوص نظامی و تجلیل از نویسندگان کتاب و خیرین مساعدت کننده در اجرای این همایش، از برنامه های این نشست خواهد بود. این نشست ساعت ۹ صبح ۲۱ اسفندماه در سالن آمفی تئاتر مقبره شیخ محمود شبستری برگزار می‌شود. علاقه مندان می توانند از طریق لینک  https://www.skyroom.online/ch/researchpl/tabriz به صورت مجازی در این برنامه شرکت کنند.

نشست تخصصی معرفی آثار مرتبط با مخزن‌الاسرار نظامی ۲۲ اسفندماه با مشارکت گروه ادبیات دانشگاه ارومیه و محفل ادبی هاتف، در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد. شعرخوانی، خوانش بخش هایی از مخزن الاسرارنظامی و نقاشی و طراحی از اشعار، از برنامه های این نشست است. نشست تخصصی معرفی آثار مرتبط با مخزن‌الاسرار نظامی ساعت ۱۰:۳۰، ۲۲ اسفندماه در

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است