«بچه‌های طوفان» جایگزین «ملاقات با جادوگر» در اکران نوروزی شد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰

«بچه‌های طوفان» جایگزین «ملاقات با جادوگر» در اکران نوروزی شد!

فیلم سینمایی «بچه های طوفان» به کارگردانی صادق صادق دقیقی به اکران نوروزی اضافه و جایگزین «ملاقات با جادوگر» شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی در خصوص ترکیب فیلم‌های اکران نوروزی با اشاره به باقی ماندن فیلم‌هایی چون «ملاقات خصوصی» ، «چپ راست»، «بخارست» و تعدادی فیلم دیگر بر پرده سینماها و اضافه شدن فیلم‌های کمدی فسیل و عروس خیابان فرشته به اکران نوروزی گفت: پس از ارزیابی شرایط اکران و ایجاد توازن در ژانربندی آثار بر روی پرده مقرر شد فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با مضمون کودک و نوجوان، جایگزین فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر»(کمدی) شود تا توازن مضمونی آثار روی پرده حفظ شود.

وی افزود: ترکیب نهایی فیلم‌ها عبارتند از «غریب» ، «فسیل» ، «عروس خیابان فرشته» و «بچه های طوفان» ، که همراه با تعدادی از فیلم‌های دیگر از جمله «ملاقات خصوصی» و «بخارست» در نوروز به روی پرده خواهند رفت.

سهرابی در خصوص ترکیب فیلمهای اکران عید فطر هم خاطرنشان کرد: تقاضا برای اکران عید فطر متنوع و زیاد است که شورای صنفی در اولین جلسه پس از عید در خصوص نحوه چینش و ترکیب‌بندی این آثار بحث و بررسی و به تصمیم نهایی خواهد رسید .

در فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» به تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان بازیگرانی همچون پژمان بازغی، رضا ناجی، مریم بوبانی، سوگل طهماسبی، ونوس حسن‌کانلی، پرهام دلدار و … ایفای نقش کرده‌اند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است