سروده‌های عباسعلی سپاهی‌یونسی منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹

سروده‌های عباسعلی سپاهی‌یونسی منتشر شد

سروده‌های عباسعلی سپاهی‌یونسی با عنوان «دوچرخه فکر می کند به ما دو تا» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب دربردارنده ۲۱ قطعه شعر با عنوان‌های «اگر…، دوستان غایب، ما سه تا، عید، شعری پر از ۱، باران، شمال، فال، گل سرخ، لاک‌پشت، یلدا، سفر، برگ و شاخه، تا بوده…، انتخاب، شعر من، ساعتِ باشکوه، سیبِ سرخ، فکر تو، تغییر و قفس» است.

شاعر در کتاب «دوچرخه فکر می کند به ما دو تا» سعی کرده تا عنصر طبیعت‌گرایی و حس عاشقانه را به مخاطب القا کند، ضمن اینکه تنوع موضوع در این کتاب موج می‌زند.

در شعر «عید» این کتاب می‌خوانیم: صبح است/ توی حیاطِ تنگِ خانه، بندی پر از پرده، لباسِ خیس/ و چیزهای مانده در نوبت/ در انتظار آب و کف/ در صف/ مادر حسابی خسته است اما/ دارد دوباره عید را/ بی‌گفتنِ اخبار/ می‌آورد/ با کار، با کار.

تصویرگری جلد این کتاب را مصطفی اکبری و مدیریت هنری آن را سمیرا فرجی بر عهده داشته‌اند.

کتاب ۳۲ صفحه‌ای «دوچرخه فکر می‌کند به ما دو تا» در قطع پالتویی، با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه برای نوجوانان بالای ۱۵ سال منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و همچنین پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون با نشانی digikanoon.ir تهیه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است