بهترین اتفاق برای فیلم مستند، اکران و نمایش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
در مراسم رونمایی مستند سینمایی «برای پس از مرگم» مطرح شد

بهترین اتفاق برای فیلم مستند، اکران و نمایش است

مراسم اکران افتتاحیه مستند سینمایی «برای پس از مرگم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی شب گذشته (۲۲ اسفندماه) توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.


به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنروتجربه، در ابتدای این مراسم پیام ویدئویی عبدالرضا نعمت‌اللهی کارگردان فیلم که در خارج از کشور حضور دارد پخش شد.

در بخشی از این پیام نعمت‌اللهی با تشکر از محمد حمیدی‌مقدم مدیر عامل مرکز مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی که از ساخت این فیلم حمایت کرد گفت: از گروه هنرو تجربه نیز تشکر می‌کنم و بسیار قدردان این موقعیت هستم، زیرا این مراسم، اکران و نمایش فیلم مستند بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک اثر بیفتد.

وی ادامه داد: فیلم «برای پس از مرگم» پرونده‌ای است درباره علی صفائی حائری و شاید کمی متفاوت باشد با سایر فیلم‌هایی که درباره روحانیون ساخته شده است.

در این مراسم محمد حمیدی‌مقدم مدیر عامل، عبدالحسین بدرلو معاون مستند، جمعی از مدیران مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، علیرضا حسینی رئیس انجمن صنفی تهیه‌کنندگان مستند و عضو هیئت مدیره خانه سینما، مصطفی رزاق کریمی، سهیل کریمی جمعی از علاقمندان سینمای مستند، عوامل فیلم «برای پس از مرگم» و جمعی از شاگردان و علاقمندان مرحوم صفائی حائری حضور داشتند.

مستند «برای پس از مرگم» به کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی فیلمی درباره روحانی اندیشمند و عارف صفائی حائری مشهور به عین صاد است.

در این فیلم چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری همچون، محمدمهدی عسگرپور، منوچهر محمدی، نادر طالب‌زاده، علیرضا داودنژاد، خسرو باقری، بیژن بیرنگ، عبدالمجید معادیخواه، منیره صفایی، فروغ احراری، محسن بغدادی و… حضور دارند.

این فیلم نامزد بهترین کارگردانی، بهترین تدوین، بهترین پژوهش در بخش ملی شانزدهیمن دوره جشنواره سینماحقیقت و برنده جایزه ویژه شبکه مستند شده است.

مستند «برای پس از مرگم» از ۲۴ اسفند در گروه سینمایی هنر و تجربه و از طریق سایت هاشور بصورت آنلاین اکران خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است