چهار جایزه برای «چند قدم‌ آن طرف‌تر» از جشنواره جهانی فیلم سینوِیج | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰

چهار جایزه برای «چند قدم‌ آن طرف‌تر» از جشنواره جهانی فیلم سینوِیج

فیلم کوتاه «چند قدم‌ آن طرف‌تر» ساخته امید معلم و به تهیه‌کنندگی آذر معماریان موفق به کسب ۴ جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم سینویج هند شد.
به گزارش صبا، جشنواره بین‌المللی فیلم سینویج جوایز این دوره خود را اعلام کرد و فیلم کوتاه «چند قدم‌ آن طرف‌تر» ساخته امید معلم به تهیه‌کنندگی آذر معماریان موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد(محمد رشنو)، بهترین کارگردانی (امید معلم)، بهترین طراحی صدا (محمدعلی درگاهی) و بهترین فیلمبرداری (فرشاد محمدی) شد.

جشنواره جهانی فیلم سینوِیج (Cinevoyage International Film Festival) بمبئی توسط کالج دویپراساد گوئنکا مدیریت مطالعات رسانه  تاسیس شده است. این کالج یک موسسه رسانه‌ای با زیرساخت های پیشرفته است که در آنجا دانشجویان، محققان و متخصصان رسانه در تعامل هستند. این جشنواره در دوره پیشین خود شاهد ارسال بیش از ۱۴۰۰فیلم از بیش از ۱۰۰ کشور جهان بود. فیلم‌های ارسالی در هر ژانری باید حداقل ۵ و حداکثر ۱۵ دقیقه باشند و در این فیلم‌ها کلیشه‌ها زیرپا گذاشته شوند.

کیهان ملکی، محمد رشنو بازیگران چهارمین فیلم کوتاه امید معلم هستند.

فیلمنامه «چند قدم آن طرف‌تر» را اردوان نیک‌نیا به نگارش در آورده و بازنویسی آن را سمیه تاجیک انجام داده است.تدوین فیلم «چند قدم آن‌طرف‌تر» توسط هایده صفی‌یاری انجام شده است.

لیمو فیلم پخش «چند قدم آن‌طرف‌تر» را  برعهده دارد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است