طلسم «پیشتازان فضا ۴» و گلایه‌های کاپیتان کرک | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹

طلسم «پیشتازان فضا ۴» و گلایه‌های کاپیتان کرک

کاپیتان کرک سری جدید «سفرهای ستاره‌ای/ پیشتازان فضا» می‌گوید هیچ اطلاعی از آینده این مجموعه فیلم ندارد!

به گزارش خبرنگار سینما صبا، کریس پاین می‌گوید او و هم‌بازی‌هایش همیشه آخرین کسانی هستند که از اخبار مربوط به فیلم اطلاع پیدا می‌کنند.

در حالی که تولید قسمت‌های جدید سری تازه این اکشن علمی تخیلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، پاین ابراز امیدواری کرده که کار ساخت قسمت بعدی هر چه سریع‌تر آغاز شود.

به گفته این بازیگر: «به نظر می‌رسد کار تولید قسمت جدید به نحسی خورده و طلسم شده است. هر چند وقت یکبار صحبت‌هایی می‌شود و دوباره ماجرا به دست فراموشی سپرده می‌شود. خیلی‌ها از من درباره قسمت بعدی و زمان شروع فیلمبرداری می‌پرسند. صادقانه بگویم، من هیچ چیزی درباره آن نمی‌دانم. در دنیای سفرهای ستاره‌ای، بازیگران آن معمولا جزو آخرین نفراتی هستند که متوجه می شوند قرار است چه اتفاقی رخ دهد. می دانم که حتی طراحان صحنه و لباس هم قبل از بازیگران فیلمنامه را می‌خوانند و ما هنوز در صف انتظار قرار داریم!»

از فوریه ۲۰۲۲ که جی جی آبرامز احیا کننده فرنچایز سفرهای ستاره ای خبر تولید قسمت چهارم سری جدید را داد، هیچ اطلاعات تازه دیگری در رابطه با این پروژه در دست نیست.

ظاهرا مدیران کمپانی پارامونت هم مشتاق تولید قسمت جدید هستند و با این حال، کار پیش تولید آن هیچ پیشرفتی نداشته است.

در این فاصله خبرهای زیادی در رابطه با فیلم شنیده شده و نام کسانی چون نوآ هاولی، کوئنتین تارانتینو و حتی مت شاکمن به عنوان کارگردان احتمالی این قسمت مطرح شده است.

چهارمین قسمت سری جدید در شرایطی با طولانی شدن روند تولید و تاخیرات زیاد روبرو شده، که تهیه کنندگان این مجموعه آینده تگرانه رضایتی از فروش قسمت سوم آن ندارند.

از سال ۲۰۱۶ که سومین قسمت فیلم فروش ناامید کننده جهانی ۳۴۴ میلیون دلاری را تجربه کرد، تولید قسمت‌های بعدی با یک علامت سوال بزرگ روبرو بوده است.

سری جدید سفرهای ستاره ای که نسخه سینمایی یک مجموعه تلویزیونی بسیار موفق دهه شصت میلادی است، داستان آن را به دورانی قبل از شروع داستان نسخه تلویزیونی‌اش برد.

به این ترتیب تمام گروه بازیگران سری جدید تغییر کردند و بازیگرانی جلوی دوربین قرار گرفتند که باید نقش دوران جوانی کسانی چون کاپیتان کرک، آقای اسپاک و .. را به عهده بگیرند.

از زمانی که آبرامز خبر از نگارش یک فیلمنامه خوب و زیبا برای قسمت چهارم سری تازه داد، شش ماه می گذرد و بازیگران فیلم هم مثل طرفداران این مجموعه موفق در انتظار اعلام تاریخ شروع فیلمبرداری هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است