«بگو و بخند» به سبک «خنداننده شو» و «عصرجدید» در نوروز ۱۴۰۲ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
با اجرای عبدالله روا روی آنتن می‌رود؛

«بگو و بخند» به سبک «خنداننده شو» و «عصرجدید» در نوروز ۱۴۰۲

مدیر شبکه نسیم سیما درباره برنامه‌های نوروزی این شبکه از جمله «بگو و بخند»، «چاخان پاخان» و مسابقه «سرنخ» خبرهای جدیدی را رسانه‌ای کرد.

مدیر شبکه نسیم همچنین از تولید و پخش برنامه‌ای تحت عنوان «بگو و بخند» با اجرای عبدالله روا با حضور هنرمندانی از جمله بیژن بنفشه‌خواه، نعیمه نظام ‌وست، هومن برق نورد و شهرام شکیبا خبر داد.

او درباره‌ی جزئیات این برنامه گفت: این برنامه از فردا ضبط و در ایام نوروز پخش خواهد شد. یک تلنت در حوزه طنز و کمدی است که اتفاق خوبی خواهد بود.

«بگو و بخند» یک برنامه استعدادیابی به سبک «خنداننده شو» و «عصرجدید» است که استندآپ کمدی در حوزه طنز و شعر را شامل می‌شود. بخشی از این برنامه در ایام عید و بخش دیگری از آن در ایام عید فطر پخش خواهد شد. گروه‌های شرکت‌کننده از تمام کشور حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

«کودک شو» شگفتانه دارد

خوشرو از برنامه «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی به عنوان برنامه تحویل سال شبکه نسیم یاد کرد و گفت: این برنامه سه ساعت و نیم روی آنتن خواهد رفت و بخش شگفتانه‌ای دارد که با حضور مهمانان رقم خواهد خورد.

 

«چاخان پاخان» با «رشید» می‌آید

او از ویژه‌برنامه «چاخان پاخان» با حضور قدرت الله ایزدی (رشید) در ایام نوروز خبر داد و گفت: این برنامه به کارگردانی محمدرضا معتمدی در حال تولید است که بعد از مدت‌ها در تلویزیون کار می‌کند و پیشتر در سینما کار می‌کرد. این نمایش طرح خود آقای معتمدی و برای سیمافیلم بوده و شبکه نسیم هم پای کار آمد. بخش عمده‌ای از این کار هم آماده برای پخش شده است.

 

مسابقه «سرنخ» در ژانر  پلیسی و معمایی

خوشرو در ادامه از پخش مسابقه‌ای تحت عنوان «سرنخ» در ژانر  پلیسی و معمایی خبر داد و گفت: این مسابقه معماهای جنایی و پرونده‌هایی واقعی است که شرکت‌کنندگان با توجه به آیتم‌هایی که در اختیارشان از بازجویی و اطلاعات پرونده ها داده می شود، باید بتوانند حدس بزنند که قاتل چه کسی است. این مسابقه با همکاری نیروی انتظامی و اداره آگاهی ساخته شده که اجرای آن توسط محمدرضا رهبری خواهد بود.

 

خوشرو از برنامه‌های «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی و علیرضا میرزا احمدی و همچنین برنامه «چهار شگفت‌انگیز» در ایام نوروز با آیتم‌های ویژه خبر داده است.

مدیر شبکه نسیم از پخش فصل جدید «شکرستان» و پخش فینال فینالیست‌های برنامه «تهمتن» در ایام نوروز خبر داد.

منبع: ایسنا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است